PlusEsseQuamSimultatur

Den store festlokale tråd

74 svar i dette emne

Skrevet (redigeret)

Kender du det at du bare ikke ved hvor festen skal holdes eller hvor der er gode lokaler - frygt ikke debattens festlokale tråd er her for at hjælpe dig :D

Hver landsdel bliver delt op i:

Festlokaler (Hvor man ikke er tvunget til at benytte stedets mad og vin osv.)

Resturation (pakkearrangementer)

Kom frisk, med jeres bedste lokaler. Skriv stedet navn, landsdel, by og prislje og naturligvis meget gerne jeres personlige erfaringer med stedet hvis der er nogle :)

Redigeret af PlusEsseQuamSimulatu
1

Del dette indlæg

Del på andre sites

Skrevet (redigeret)

Nordjylland

Resturation

Store Restrup Slotshotel - Nibe/Aalborg

www.slotshotel.dk - Store Restrup Slotshotel

Prisleje -

Erfaringer:

Squeeky: Selvom ejeren ikke har de bedste anmeldelser, så havde vi et helt fantastisk bryllup der

Vi havde egen 'stue' - vi var 10 mennesker, så det var helt perfekt til et lille bryllup - vi havde desuden 2 andre stuer til henholdsvis Asti og Jordbær lige ved ankomst og det samme + kaffe om aftenen

Indretningen er autentisk - evs med gamle, restaurerede tapeter, lysekroner, rustninge osv

Maden var fantastisk - ligeså betjeningen.. Vi have alle et værelse - alle med himmelsenge

Kanga:Jeg må simpelthen anti-anbefale alt der har med slotshotel.dk. Han er en krejler ud over alle grænser. Tager medarbejdernes drikkepenge, synder med løn og har domme herfor. Flere kunder er tilkendt erstatning fordi han ikke lever op til de aftaler han laver.

Her i området er de heller ikke kendt for god mad eller god service. Jeg kender folk som fik sviner fordi stedet ikke mente at de havde bestilt i god nok tid.

Resturant Hedelund - Brønderslev

Restaurant i Br

Prisleje - billigt til middel

Erfaringer med stedet:

SunshineReggae: Dejlig sted lige ned til den smukke Rhododendrunpark, skøn mad og god service.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Skrevet (redigeret)

Midtjylland

Resturation

Best Western Jørgensens Hotel - Horsens

selskaber

Prisleje - Middel

Erfaringer med stedet:

Ms-sixty: Har holdt fest der før, og det var fantastisk. God service, fantastisk mad og helt fantastisk smukke lokaler!

Scandic Bygholm Park

Scandic Bygholm Park - Hotel Horsens - scandichotels.dk

Prisleje - Middel

Erfaringer med stedet:

Ms-sixty:Jeg har været til et par fester der. Det har været ok. Sødt personale og fine lokaler. Maden var dog ikke noget særligt. Den var spiselig, men ikke nævneværdig. Jeg synes dog at kunne mindes at de skal skifte ejere Så det ændrer sig måske.

Munkebjerg Hotel - Vejle

Selskabslokaler Og Rammer Til Enhver Fest - Munkebjerg Hotel

Prisleje - middel

Erfaringer med stedet:

Ms-sixty: Det er nogle år siden jeg sidst har været der. Men maden var fin, personalet venligt. Det ligger smukt, så der er gode muligheder for billeder og gåture. Lokalerne derimod var desværre grimme. Men det kan jo have ændret sig.

Resturant Friheden - Århus

Restaurant]Restaurant Friheden | Selskabsmenu Friheden | Selskabsmenu

Prisleje - middel

Erfaringer med stedet:

ms-sxty:Lokalerne er meget neutrale og fine. Maden er ok, ihvertfald til frokost (det var et frokostarrangement jeg var til der). Stemningen synes jeg var skøn -det giver noget andet at være i et tivoli. Da jeg var der havde værtsparret valgt at vi skulle have turbånd til tivoliet og det var en rigtig sjov ide.

Det gamle mejeri - Århus

Wix.com hjemmeside 2 created by sorenjj based on Spa Shop Specials

Prisleje - middel til dyrt

Erfaringer med stedet:

Sqeeky:Vi spiste frokosten der, og det var helt, helt fantastisk - maden var i særklasse og betjeningen var i TOP. En af børnene kom endda med ud i køkkenet for at finde noget, som han gerne ville spise (kræsen) og de lavede så hotdogs til ham - vi fik (igen) vores egen lille stue, så vi var helt ugeneret af andre gæster

Skarrildhus - Skarrild (Lidt uden for Herning)

Bryllup

Erfaringer med stedet:

-

Bonus info: Alle brudepar har lov til at plante et frugtræ på stedet og efterfølgende følge træets vækst og plukke dets frugter :gogo:

Ans kro - Ans by

I vores festlokaler er der plads op til 140 deltagere til din næste fest

Prisleje - billig

Erfaringer med stedet:

-

Søgården - Herning

Velkommen til Søgaarden - Restaurant & Selskabslokaler

Prisleje - billigt

Erfaringer med stedet: Flere debattører finder stedet slidt og maden kedelig.

Kongensbro Kro - Ans By

Selskabsmenu - Kongensbro Kro - Ans By

Prisleje - billig til middel

Erfaringer med stedet:

-

Niels Bugge's kro og hotel - Viborg

Selskaber

Erfaringer med stedet:

-

Festlokaler

Karup forsamlingshus - Karup

Titel på side

Prisleje - billig

Erfaringer med stedet:

-

Laden Vesbæk Søndergård - løgstrup ved Viborg

selskabslokale vesbæk eksklusivt_ dlejningslokale

Prisleje - billigt

Erfaringer med stedet:

-

Toldhøj - Als

Nørreskovens Perle

Prisleje - billigt

Erfaringer med stedet:

Lulu: det er en spejderhytte der ligger midt i skoven helt ned til vandet. Virkelig hyggeligt. Derudover er der industrikøkken, og mulighed for at folk kan sove, da der er sovesale ovenpå, samt to sovelokaler,med plads til 8 mand. Typisk lejer man hytten fra fredag til søndag, da der også skal rengøres før aflevering.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Skrevet (redigeret)

Sønderjylland

Resturation

Liniepavillonen - Juelsminde

Liniepavilionen I/S

Prisleje - middel

Erfaringer med stedet:

Cosiness: Det er simpelthen den smukkest beliggende restaurant, og maden er også super god Stedet er ikke så forfærdelig gammel, da den ligger, hvor den gamle færgeoverfart lå fra Juelsminde til Kalundborg.

Mine forældre holdte deres sølvbryllup for 1½ års tid siden, og det var uden tvivl STEDET - specielt en lun/varm sommeraften, som der var den dag. Det er dog i den lidt dyre ende i forhold til hvis man sætter det op imod et forsamlingshus, men i forhold til andre restauranter er det nok meget normalt. Det er uden tvivl det hele værd. Udsigten over vandet og børn, der leger i vandkanten

Krusmølle - Aabenraa

SELSKABER - Krusmølle - brugskunst, lysstøberi, livsstilsbutik

Erfaringer med stedet:

Ms-sixty: Jeg spiser jævnligt frokost dernede. Det er et fantastisk hyggeligt sted, gamle mørke lokaler, sød betjening og maden er fantastisk. Jeg er ikke i tvivl om at man ville kunne få det som man vil have det, hvis man holder selskab der.

Røde okse - Esbjerg V

Den Røde Okse

Erfaringer med stedet:

lin1986: Mine forældre holdte deres bryllup, kobberbryllup og min søsters konfirmation. Fantastisk sted, med dejlig betjening og super lækker mad Lokalerne er restureret og blevet virkelig flotte og lyse.

Restaurant Parken - Esbjerg

Restaurant Parken - Esbjerg

Prisleje - billigt

Erfaringer med stedet:

lin1986: laver super dejlig mad og det ligger virkelig fantastisk ned til nogle søer hvor der er rigtig gode muligheder for at få taget nogle super billeder Jeg har arbejdet der i 4 år så jeg kender også personalet og de er allesammen super søde og professionelle. Jeg elsker at komme der fordi maden og omgivelserne er så perfekte Rigtig romantisk Lokalerne er virkelig flotte med lækker belysning og så er det lyst og indbydende

Guldager forsamlingshus - Esbjerg V

Eventkokken - Om Eventkokken

Prisleje - billig

Erfaringer med stedet:

lin1986: der er restaurant og kok tilknyttet så et egentligt forsamlingshus kan man vel ikke kalde det. Jeg har ingen erfaring med det, men ved det er et super sted af hvad jeg har hørt. Kokken har været medejer at den røde okse og det siger noget om kvaliteten af maden og service da det er rigtig godt.

Nymindegab Kro - Nymindegab

Nymindegab Kro: Helaftens-Arrangementer

Erfaringer med stedet:

PlusEsseQuamSimulatu: Har været til stor fest på kroen som ligger max 1 km fra vesterhavet. Stedet ligger på en bakke og har derfor den smukkeste udsigt ud mod klitterne og havet. Maden (Vi fik gurmet middag) var rigtig lækker :savl:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Skrevet (redigeret)

Fyn

Resturation

Sortebro Kro - Odense

Restaurant Sortebro Kro - Odense - Den Fynske Landsby

Prisleje - dyrt

Erfaringer med stedet:

Kaithia: for os var noget af det vigtigste stedet, som skulle danne rammen om festen. Jeg er ret vild med steder med historie, så vi valgte Sortebro Kro i den Fynske Landsby - med 5 retters menu, bryllupskage og lækre vine.

Comwell Kongebrogaarden - Middelfart

Selskaber | Comwell Hotels

Prisleje - middel

Erfaringer med stedet:

-

Morud Forsamlingshus - Morud

Morud Forsamlingshus

Prisleje - vides ikke

Erfaringer med stedet:

Kaithia: Vi har været til en del fester der, det er typisk forsamlingshus mad, fra mutter i køkkenet, men lokalerne er super fine.

Hindsgavl Slot

Fest - Hindsgavl Slot

Prisleje - dyrt

Erfaringer med stedet:

-

Madhuset Alfred og Camilla - Odense

Madhuset Alfred og Kamilla – mad ud af huset - Odenses sejeste festlokaler

Prisleje - billigt

Erfaringer med stedet:

Falx:Vi holdt barnedåb hos Alfred & Kamilla. Det er god mad af lækker, dansk kvalitet - men der er absolut ikke noget fint, fransk, smagseksplotions-agtigt over det. Det er "bare" veltilberedt mad fra baghaven. Hvilket absolut også har sin charme. Og så er prisen jo rigtig fornuftig

Ligge lige ved Voldsmose.

Munkebo Kro - Munkebo

www.munkebokro.dk/selskaber.html

Prisleje - middel

Erfaringer med stedet:

Falx: helt fantastisk og gennemført lækkert

Skovkanten - Odense S

Skovkanten - Forside

Prisleje - ?

Erfaringer med stedet:

Falx: fine lokaler og omgivelser (hvis man er til stilen og farverne). Mad kan selv laves eller arrangeres af stedet. Kender dog nogle der havde mange praktiske problemer med stedet i forbindelse med deres bryllups-arrangement.

Birk og Conrad

Birk & Conrad Selskabsrestaurant - Odense

Prisleje - middel

Erfaringer med stedet:

-

Odd Fellow Palæet - Odense C

Velkommen til Odd Fellow

Prisleje - middel

Erfaringer med stedet:

Mulledit: Lækker mad, knap så lækre lokaler

Under Lindetræet - Odense C

Restaurant Under Lindetr

Prisleje - ?

Erfaringer med stedet:

Mulledit: For dyrt, men LÆKKERT

Havnens gourmet - Odense NØ

Mad ud af huset i Odense - God mad skal smage af noget! - Havnens Gourmet

Prisleje - middel

Erfaringer med stedet:

Kaithia: Havnens Gourmet har jeg ikke gode erfaringer med - det der med fisk/laks, det kan de HELT sikkert ikke

Festlokale

Rosenbæhuset - Odense

Kulturmaskinen - Rosenbæk Huset

Prisleje - billigt til middel

Erfaringer med stedet:

-

Skovkanten - Odense S

Skovkanten - Forside

Prisleje - ?

Erfaringer med stedet:

Falx: fine lokaler og omgivelser (hvis man er til stilen og farverne). Mad kan selv laves eller arrangeres af stedet. Kender dog nogle der havde mange praktiske problemer med stedet i forbindelse med deres bryllups-arrangement.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Skrevet (redigeret)

Nordsjælland og KBH

Resturation

Arbejdermuseets festsal - København K

Arrangementsafdeling

Prisleje - dyrt

Erfaringer med stedet:

-

Moltkes Palæ - København K

Moltkes Palæ

Prisleje - dyrt

Erfaringer med stedet:

PlusEsseQuamSimultatu: Har været på rundvisning derinde og de tog sig virkelig god tid og jeg følte mig meget velkommen. Lokalerne er utrolig smukke og maden skulle være eminent. Der ligger et p-hus lige ved siden af hovedindgangen, så det er nemt for gæster at komme af med bilen :)

Josty - Frederiksberg

Josty

Erfaringer med stedet:

PlusEsseQuamSimulatu: har været på rundvisning derinde og det tog samlet set 5 minutter :tie: Jeg gik derfra med en arrogant følelse af "Hvis du ikke gider holde dit bryllup her, så har er vi ret ligeglade, for der er masser der vil" Lokalerne er dog flotte. Der er hotel tilknyttet stedet og gode parkeringsmuligheder.

Schaeffergården - Gentofte

Schaeffergarden

Erfaringer med stedet:

PlusEsseQuamSimulatu: Har været til bryllupsrundvisning deroppe, søde og rare mennesker der gav sig god tid. Har også spist brunch deroppe og maden var rigtig lækker. Lokalerne er meget charmerende. Gode parkeringsforhold.

Charlottenlund Fort

Restaurant Charlottenlund fortet

Prisleje - middel

Erfaringer med stedet:

-

Kongekilden - Klampenborg

Kongekilden

Prisleje - middel

Erfaringer med stedet:

-

Jægerhuset - Holte

Jægerhuset Romantisk restaurant smuk natur København Nordsjælland

Prisleje - middel

Erfaringer med stedet:

Miomau: De var meget venlige, reelle og nede på jorden at tale med, og de var billigere end Skovlyst, som vi ellers også overvejede. Det er et rigtig hyggeligt og stemningsfyldt sted, og alt gik som det skulle: tjenerne var dygtige, maden var lækker (stort set samtlige gæster kommenterede meget positivt på maden efterfølgende!), de vine de havde anbefalet var rigtig gode, det fungerede godt med serveringen i forhold til taler etc. Vegetarerne var også meget begejstrede for deres specielt anrettede menuer. Stedet var super hyggeligt, og når det blev for varmt på dansegulvet, kunne man lige smutte ud på den smukke terasse med udsigt til Furesøen.

Minus'er:

- Idét lokalet til spisning er aflangt (med en udadgående bue på den ene langside) og forholdsvis smalt, er der ikke mange valgmuligheder mht. bordopstilling. Faktisk havde vi slet ikke noget alternativ til den opstilling de foreslog; vi var 60 mennesker. Vi sad ved 3 lange borde, hvor det midterste bord var lidt forskudt, så folk på sidebordene bedre kunne se brudeparret. Det fungerede fint med at sidde sådan, med undtagelse af at det var svært for de gæster der sad helt ude i siderne at høre talerne ordentligt.

- De serverede først til de 4 børn til allersidst (de havde fået specielle børnemenuer). Forældrene sagde at det havde været svært at holde børnene i ro, når de skulle vente så længe på deres mad. Vi havde nok foretrukket at de serverede for børnene først, men det kan man jo aftale med dem på forhånd, hvis man ved det.

Men alt i alt; et super romantisk sted, meget smuk beliggenhed og udsigt, super betjening og behageligt personale, og lækker mad! Så det er helt sikkert et sted jeg kan anbefale.

Studenterkilden - Klampenborg

:: Selskaber ::

Prisleje - middel

Erfaringer med stedet:

-

Helbæk + Hansen - Frederiksberg

Leje af selskabslokaler i København på Frederiksberg

Prisleje - middel

Erfaringer med stedet:

PlusEsseQuamSimulatu: Har været ude at se lokalerne og de er fine. Kokken snakkede meget dedikeret omkring maden og virkede professionel og passioneret. Tror bestemt maden er rigtig god. Parkeringsforholdene er dog dårlige.

Aldershvile Slotspabillion - Bagsværd

Aldershvile Slotspavillon - Om stedet

Erfaringer med stedet:

-

Frilandsmuseets resturant og selskabslokaler

www.frilands-resturant.dk

Erfaringer med stedet:

PlusEsse: Har engang været til reception derude. God betjening og dejlig mad :)

Festlokaler

Den Gamle Station - Vedbæk

Den Gamle Station, Selskabslokaler og galleri i Vedbæk

Prisleje - dyrt

Erfaringer med stedet:

-

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Skrevet (redigeret)

Sjælland

Resturation

Hotel Sørup Herregaard - Ringsted

Hotel Sørup Herregaard ? Konference, fest , ferie - Fester og Selskaber

Prisleje - middel

Erfaringer med stedet:

-

Festlokale

Den gamle magasinbygning på Rosenfeldt Gods - Vordingborg

Selskabslokaler

Prisleje - billigst, lejen dækker fra fredag eftermiddag til mandag eftermiddag

Erfaringer med stedet:Pantufiha: Omgivelserne er fantastiske og stedet ligeså. Det koster 6.500 at leje, og for ca 1500 ekstra sørger stedet for rengøring efter festen. Og så har man lokalet fra fredag middag til mandag, hvilket var virkelig dejligt. Vi var glade for ikke at skulle være ude klokken tre om natten (som det er tilfældet med mange andre steder), og så kunne vi byde vores gæster på brunch om søndagen.

Vi var SÅ glade for at holde det der. Det var et perfekt, eventyrligt sted, og rammerne var bare ideelle. Og romantiske. Det er virkelig et skønt sted.

Godthaab Forsamlingshus - Greve

Godthåb - Hvordan ser det ud?

Prisleje - middel

Erfaringer med stedet:

PlusEsseQuamSimulatu: Vi har holdt gallabal der i gennem flere år. Salen er helt hvid og med flotte buer i loftet - det er bare meget svært at se på billederne på hjemmesiden. Køkkenet er nyt og pænt. Der er et lille tilstødende lokale til den store sal og et rygerrum for ende af den store sal.

Jungshoved Præstegård

Frejas Sal

Prisleje- middel-dyrt

Erfaringer med stedet:

whiteedk: På sydsjælland er det her festlokale, den er vanvigtig smukt! det koster ca 7500 med slutrengøring. De har en der kan lave mad, kender dog ikke kvaliteten. Der er plads til ca 100 mennesker og toiletterne er handicap venlige

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Fantastisk:gogo: Jeg har et par bidrag til Midtjylland

selskaber

Prisleje: Middel

Erfaringer med stedet: Har holdt fest der før, og det var fantastisk. God service, fantastisk mad og helt fantastisk smukke lokaler!

Scandic Bygholm Park - Hotel Horsens - scandichotels.dk

Prisleje: Middel

Erfaringer med stedet: Jeg har været til et par fester der. Det har været ok. Sødt personale og fine lokaler. Maden var dog ikke noget særligt. Den var spiselig, men ikke nævneværdig. Jeg synes dog at kunne mindes at de skal skifte ejere:gruble: Så det ændrer sig måske.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Tak for bidraget - det er lagt i tråden :) Lokalerne i Horsens ser rigtig dejlige ud :lun:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind