biibi2

De særeste oplevelser i fitnesscenteret

903 svar i dette emne

Der sker altid noget sjovt, når jeg er nede og træne. Denne gang var der et par små drenge, som talte meget højt, om hvor meget det kunne løfte. De havde en eller anden konkurrence igang, hvor de hver skulle køre en rep, og så komme flere kilo på. Da de så når til 20 kilo på stangen, måtte de give op. Den ene af drengene siger, at han har været oppe og løfte 80 kg på stangen. 

Det medfører, at alle dem i nærheden af dem begynder at grine. Det var måske lidt ondt, men det virkede bare så urealistisk, at han kunne det. 

Jeg render ind i dem igen nede i omklædningen, hvor de ivrigt står og måler armstørrelse i spejlet. Den ene siger, at han er utrolig ked af, at han har appelsinhud på armene, hvortil de andre stopper op og glor dumt på ham.  

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Mit træningscenter går jeg ud fra har lavet en aftale med røde kors, for der er rigtigt mange flygtninge der er begyndt at træne........og så er der denne her syriske fyr der har to kvinder med, den ene som ikke træner men bare er med, sidder og drikker red bull og snakker mega højt i mobiltelefon på en af træningsmaskinerne imens hun passer en baby. Den anden træner iført et tykt lag sort træningstøj og tørklæde, hun må godt gå på løbebånd ( hun kamp-sveder i laget af træningstøj) og så er hun skarpt overvåget af ham fyren som engang imellem under overvågning lader hende prøve an maskine eller to. 

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Haha der er så mange gode jo. Trænede engang tidligt om morgenen så der var ikke så mange mennesker, men så kom den her mega pumpede fyr ind og begyndte at løfte og det var simpelthen som at være med i en tenniskamp - hver eneste vægt han løftede blev lige efterfulgt af et ret så feminint ARH ÅRH URH. Meget morsomt men også meget distraherende!

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind