biibi2

De særeste oplevelser i fitnesscenteret

903 svar i dette emne

Jeg har oplevet nogle fyre gå og tage lidt på hinanden.. Sådan.. 'Hey du, godt at se dig! (klemmer lige på ballen)''

Også siger man jo altid for at overdrive når man snakker om de der fyre der står foran spejlene, at de kysser deres muskler.. Well, jeg har faktisk oplevet en fyr der gjorde det :stoned:

Også var der engang en der skulle op på et løbebånd, tydeligvis for første gang, også faldte han af. Stakkels mand..

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Hvis "mit" træningscenter havde en opslagstavle, ville jeg være fristet til at sætte en seddel op med teksten:

"Rodalon! Seriøst drenge og mænd...PRØV DET! For så kan det være, at vi andre slipper for at lugte til jeres træningstøj, som stinker af gammel armgas! Det er muligt, at I vasker jeres tøj ofte nok, men prøve nu liiige en gang imellem at lægge det i blød i Rodalon en halv times tid inden vask...det gør underværker!"

Jeg synes sgu ellers ikke at jeg er specielt sart, men hold kæft hvor er der mange der lugter....:rulle:

1

Del dette indlæg

Del på andre sites
Jeg har oplevet nogle fyre gå og tage lidt på hinanden.. Sådan.. 'Hey du, godt at se dig! (klemmer lige på ballen)''

Uhmmmm...homoerotisk :lun:

Jeg ville sgu nok også glo lidt, tror jeg :lol:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
Haha, i mit ene center satte vi faktisk en "Sådan slipper du for den grimme lugt i dit træningstøj"-brugsanvisning op :lol:

Glimrende idé!:lol:

Seriøst...jeg FATTER ikke, at de ikke selv kan lugte det/er ligeglade...det er sådan en ækel lugt. Og det underlige er, at mange af dem jeg har oplevet som ildelugtende, har været nydelige, unge fyre som ellers nok ligner nogen der går op i at være lækre. Det er fandme mystisk! Jeg håber ikke de satser på at score piger til træning :tie:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
Nogen lugter decideret af kattepis, har jeg bemærket. Og jeg overvejer stort set dagligt at prikke til dem og lige give et tip om at vaske tøjet i rodalon. Men det er også lidt svært at sige "hej, du lugter" til folk...

DEN lugt kender jeg godt...det er kvalmefremkaldende! Andre lugter mere mad-agtigt...men lige så ækelt!

Ja, man kunne nok godt risikere, at nogen blev voldsomt provokerede (og måske flove) hvis man konfronterede dem vedrørende deres odør! Men for fanden....jeg kan blive helt dårlig af at stå på løbebånd ved siden af sådan en stinker...!

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg ser heller ikke mig selv som sart, men jeg er enig med jer andre i, at nogle bare lugter fælt. Til spinning er der bare nogle mænd, jeg ved jeg ikke skal sætte mig ved siden af, hvis jeg kan undgå det - de stinker, og efterhånden som timen skrider frem er det nærmest kvalmefremkaldende.

Jeg træner i FW, og forleden gik jeg forbi løbebåndende, hvor der bare STANK. Da kom min centerleder gående i det samme - standsede op og udbrød noget i til med "Ej helt ærligt - det var da en fæl dunst, hvem er det af jer der ikke har vasket træningstøj" Jeg ved stadig ikke om han kendte dem, for i mit center "kender" os der kommer der ofte hinanden, og personalet, laver tit gas med os.

10 min. senere da jeg gik forbi igen, duftede der forøvrigt af blomster - så centerlederen havde bestemt været igang med at forbedre lugten.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
Jeg ser heller ikke mig selv som sart, men jeg er enig med jer andre i, at nogle bare lugter fælt. Til spinning er der bare nogle mænd, jeg ved jeg ikke skal sætte mig ved siden af, hvis jeg kan undgå det - de stinker, og efterhånden som timen skrider frem er det nærmest kvalmefremkaldende.

Jeg træner i FW, og forleden gik jeg forbi løbebåndende, hvor der bare STANK. Da kom min centerleder gående i det samme - standsede op og udbrød noget i til med "Ej helt ærligt - det var da en fæl dunst, hvem er det af jer der ikke har vasket træningstøj" Jeg ved stadig ikke om han kendte dem, for i mit center "kender" os der kommer der ofte hinanden, og personalet, laver tit gas med os.

10 min. senere da jeg gik forbi igen, duftede der forøvrigt af blomster - så centerlederen havde bestemt været igang med at forbedre lugten.

Seriøst, af blomster?? Hvordan fanden gjorde han det? Hvis det var sådan en dåse-luft-frisker havde jeg nok fået et hysterisk anfald:lol:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
Seriøst, af blomster?? Hvordan fanden gjorde han det? Hvis det var sådan en dåse-luft-frisker havde jeg nok fået et hysterisk anfald:lol:

Ja helt seriøst - og nej det havde nemlig ikke lugten af kemisk dåse-luft-frisker - der duftede helt fantastisk friskt, jeg var meget imponeret:lol:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

sad på et tidspunkt og strakte ud, mens en fyr lavede mavebøjningr på en bold ved siden af. Han havde fødderne oppe i ribben, og gav den max gas.

Så smuttede den ene fod og han fald med et ret højt hyl. Jeg kunne ikke undgå at fnise lidt og skubbe bolden over til ham igen. Han blev lidt flov og forvandt kort tid efter :)

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
Man behøves nu ikke noget så skrapt som rodalon. Man kan få sådan noget særligt vaskemiddel til træningstøj. Det brugte min roomie, kan jeg huske. Jeg tror da heller ikke det er nødvendigt for de fleste almindelige motionister, hvis man har flere sæt træningstøj at skifte med, og vasker det jævnligt.

Okay? Det var jeg ikke klar over at man kunne få,- det er faktisk smart :)

Tja...jeg har temmelig meget træningstøj og vasker altid bluser hver gang jeg har brugt dem og alligevel kan de godt blive lidt "whiffy" under armene og dermed kandidere til en omgang rodalon!

1

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind