biibi2

De særeste oplevelser i fitnesscenteret

903 svar i dette emne

Dengang to piger stod og føntørrede deres bh'er (mens de havde dem på), efter træning. Nu er sportsbh'er ikke det mest sexede under de der minitoppe, men nu synes jeg heller ikke de havde lavet voldsomt meget i centeret.. Hvorfor betaler de typer egentlig for det? De laver intet!!

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
Jeg er nu også begyndt at spinne - jeg elsker det, og overbeviser mig selv om jeg ikke kan komme til skade der:lol:

Hah, vent du bare til skoen ryger ud af klik pedalen mens du er ved at give den max gas ;)

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Skrevet (redigeret)

Hah, vent du bare til skoen ryger ud af klik pedalen mens du er ved at give den max gas ;)

Haha - det gjorde jeg så i dag - dog ikke da jeg gav den max gas, men imens jeg stod op, så det var alligevel ret så ubehageligt - der skete dog intet.

Nå, men jeg oplevede sidste gang til spinning, at der sad

en mand ved siden af mig, som tydeligvis var syg -eller havde allergi. Lagde godt mærke til at han var lidt snottet da han satte sig, men som timen gik igang, begyndte han også at snotte på gulvet og hoste - han vendte konsekvent sit hoved mod mig og hostede mig konstant i hovedet. Normalt er jeg ikke sart - arbejder trods alt med børn, men fandt det alligevel lidt småklamt at blive hostet så meget i hovedet af en voksen mand.

I det hele taget undre jeg mig over de folk som kommer til træning når de er syge. Forleden stod vi i kø til toiletterne inden timen - der stod også en pige, med klud om halsen og røde øjne og fortalte sin veninde, at nok var hun syg og havde feber, men ikke syg nok til at blive hjemme fra træning. Og her skal siges at jeg godt forstår dem - jeg hader selv at være syg, og har selv lyst til at tage til træning, men når man ikke kan se ud af sine øjne for tårer og snot osv. så burde man ifølge mig, udøve træningen udenfor - istedet for at forpeste en hel holdsal:boo:

Redigeret af Kia_liv
0

Del dette indlæg

Del på andre sites
Det er en vejrtrækningsøvelse i yoga som gør at man får luft op til begge hjernehalvdele. Bare lidt info :D

For det er jo sådan det fungerer!

Ikke noget med at luften kommer ned i lungerne og af blodet bliver transporteret rundt i kroppe og op til hjernen. Det passer jo slet ikke!

Det er helt sikkert en fantastisk øvelse, men forklaringen kunne jeg ikke lige undgå lægge mærke til....

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
For det er jo sådan det fungerer!

Ikke noget med at luften kommer ned i lungerne og af blodet bliver transporteret rundt i kroppe og op til hjernen. Det passer jo slet ikke!

Det er helt sikkert en fantastisk øvelse, men forklaringen kunne jeg ikke lige undgå lægge mærke til....

Det kan godt være at det er det. Ved bare det er noget med at få ilt op til begge hjernehalvdele.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
Ved godt det ikke helt er emnet, men hvad er pointen med løbestrømper der går helt op til knæene? har set flere piger med det og synes det ser tåbeligt ud, men er der en funktion med det?

Godt spørgsmål :gruble: Undrede mig over det samme tidligere i dag, da en på dagens spinningtime også havde strømper på, der gik op til knæene :forvirret

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

For nogle kan det have en positiv effekt i forhold til at undgå skinnebensbetændelse mens det for andre hjælper i forhold til at føre affaldsstoffer væk fra benene. Nogle oplever at de restituerer hurtigere når de bruger dem.

Jeg er selv ved at prøve nogle af og jeg var meget positivt overrasket lige i starten men jeg er lidt skeptisk efter at have prøvet dem af nogle flere gange

1

Del dette indlæg

Del på andre sites
Jeg har ellers lært det som værende en øvelse til at skabe koncentration og fordybelse, altså til lige at samle sig. Ikke noget med at der skulle komme ilt til hjernen, det gør der vidst helt af sig selv, men mere en mental øvelse

Det er bare hvad min yoga instruktør sagde engang :)

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Der er en, der jævnligt er på de samme zumba hold, som jeg. Hun er godt dullet op med make up og store, runde øreringe - og selvom det er mærkeligt, er det ikke det, jeg undrer mig en smule over - det, jeg synes er underligt er, at jeg genkendte hende på et tidspunkt i et supermarked og der havde hun betragteligt mindre make up :gruble::-D

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
kompressionsstrømper?

Er de ikke kun til hvis man slet ikke bevæger sig for at holde blodomløbet i gang?

Hvis man så er aktiv er det vel ikke nødvendigt? :gruble:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind