biibi2

De særeste oplevelser i fitnesscenteret

903 svar i dette emne

Der er den her mand der træner samme sted som mig. Han ser rimelig almindelig ud (lugter dog noget så gudsjammerligt af gammel sved:badr:) men hold da kaje han gør nogle mærkelige ting. Efter træning går han hen i udstrækningsområdet og laver noget yoga-agtigt. Blandt andet sidder han længe i skrædderstilling med ansigtet vendt mod væggen og småhopper som om han prøver på at levitere, samtidigt med at han holder sig skiftevis for det ene og det andet næsebor. Fred med det...(i det mindste er det lidt sjovt at se på:lol:) men han har en pisseirriterende vane med at sætte sig på gulvet lige foran den væg hvor måtterne hænger, så man ikke kan komme hen og snuppe en måtte.

Det er en vejrtrækningsøvelse i yoga som gør at man får luft op til begge hjernehalvdele. Bare lidt info :D

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
Det er en vejrtrækningsøvelse i yoga som gør at man får luft op til begge hjernehalvdele. Bare lidt info :D

Aha...tak for info. Men plejer man at hoppe samtidig?;)

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
Aha...tak for info. Men plejer man at hoppe samtidig?;)

Nej den kan jeg så ikke helt regne ud :gruble:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
Nej den kan jeg så ikke helt regne ud :gruble:

Det kan jeg heller ikke...men måske er det noget med at prøve at slippe væk fra lugten af sin egen armgas:lol:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Forleden stod var der en trunte på løbebåndet, tydeligvis ikke elite-typen, som havde en 1½ liter Pepsi Max med til turen..... :-P Ja, jeg ved godt at cola kan være en god redning hvis blodsukkeret styrter, meeeeeen - dét var vist ikke derfor;)

Nårhja, og så fik vores spinninginstruktør nakket sine spinningsko før timen forleden..... :rulle:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg var til step i går hvor en pige lige foran mig faldt og slog/forstuvede foden. Skide surt og synd for hende :( Men vi skulle fortsætte timen og instruktøren fortsatte med at instruere os samtidig med at hun forbandt anklen osv. Det var virkelig surrealistisk at hoppe videre mens der er gang i RICEM og det hele lige foran en. Hun blev i øvrigt siddende hele timen igennem. Det var virkelig en mærkelig oplevelse

1

Del dette indlæg

Del på andre sites
Hun blev i øvrigt siddende hele timen igennem. Det var virkelig en mærkelig oplevelse

Ventede hun på nogen? Personligt ville jeg da nok bare foretrække at halte af i den situation..... :-P

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
Ventede hun på nogen? Personligt ville jeg da nok bare foretrække at halte af i den situation..... :-P

Ikke hvad jeg kunne se. Men det kan være at instruktøren gerne lige ville tjekke hende under mere rolige forhold når timen var ovre :gruble:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
Jeg var til step i går hvor en pige lige foran mig faldt og slog/forstuvede foden. Skide surt og synd for hende :( Men vi skulle fortsætte timen og instruktøren fortsatte med at instruere os samtidig med at hun forbandt anklen osv. Det var virkelig surrealistisk at hoppe videre mens der er gang i RICEM og det hele lige foran en. Hun blev i øvrigt siddende hele timen igennem. Det var virkelig en mærkelig oplevelse

Puha, det er virkelig et af mine mareridt - pludselig at forstuve/brække noget eller få næseblod eller kaste op til sådan en time. :shock:

Der var også engang en, der lige væltede direkte ned i gulvet til en steptime hos os. Hun flygtede bare straks, det virkede som om hun virkelig slog sig, men synes detvar helt forfærdelig pinligt.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg er så mega klodset - jeg er én af dem som snubler over stepbænken konstant, men jeg er heldigvis sluppet med det, indtil videre. Derudover elsker jeg thai-bo timerne - her har jeg så præsteret at slå mig selv i hovedet, og det gjorde virkelig ondt. I dag gav jeg mig selv en albue i brystet - spørg mig ikke hvordan, men hold da op det gjorde nas i min pat:lol:

Jeg er nu også begyndt at spinne - jeg elsker det, og overbeviser mig selv om jeg ikke kan komme til skade der:lol:

Nå, det jeg nok bare vil sige er at jeg nok er en af de sære i fitnesscentret - men nu er jeg kommet der dagligt over et år, så nu er både holdkammerater instruktører vist vandt til det:blush:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind