biibi2

De særeste oplevelser i fitnesscenteret

903 svar i dette emne

Den gamle tråd er åbenbart blevet slettet :gruble: Var ellers meget underholdende at læse :)

Så kom med jeres oplevelser !

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

No! Hvorfor er den det? Det er en af de tråde jeg altid lige skal ind og tjekke :D

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Øv, det var ellers også en af mine yndlingstråde!

I fredags var jeg til spinning og vi var nået ca. 8 min ind i opvarmingen, da damen foran mig slog en ordentlig skid! Nøj, jeg var SÅ tæt på at dø af grin. Ikke nok med at den larmede, så stank det også forfærdeligt! I løbet af timen kunne man så lugte at hun lavede snigeren et par gange... Hende skal jeg ihvertfald ikke sidde bagved igen :lol:

En anden dag skulle jeg på toilettet og hvad ligger så midt på gulvet?? En lort!!! Nøj, det var en sær oplevelse, for hvem f..... er det der ikke kan ramme toilettet?

Åh ja, alle de sære oplevelser er sgu en motivation i sig selv for at komme afsted :D

3

Del dette indlæg

Del på andre sites
Øv, det var ellers også en af mine yndlingstråde!

I fredags var jeg til spinning og vi var nået ca. 8 min ind i opvarmingen, da damen foran mig slog en ordentlig skid! Nøj, jeg var SÅ tæt på at dø af grin. Ikke nok med at den larmede, så stank det også forfærdeligt! I løbet af timen kunne man så lugte at hun lavede snigeren et par gange... Hende skal jeg ihvertfald ikke sidde bagved igen :lol:

En anden dag skulle jeg på toilettet og hvad ligger så midt på gulvet?? En lort!!! Nøj, det var en sær oplevelse, for hvem f..... er det der ikke kan ramme toilettet?

Åh ja, alle de sære oplevelser er sgu en motivation i sig selv for at komme afsted :D

Føj for s****! :badr:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg så noget sjovt sidst jeg var af sted. Mens jeg var ude på min løbetur på båndet, kom der en ung gut og skulle løbe på båndet foran mig. Han havde seriøst større overarme end hans lår! :lol: Armene var simpelthen så overtrænede at hans røv så usansyndligt lille ud.

Jeg havde godt nok svært ved at koncentrere mig om ikke at fnise resten af tiden...

4

Del dette indlæg

Del på andre sites

Piger der liiiige skal have lidt makeup på inden de skal ind og træne:)

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Idag var der en trunte der stod og puttede bronzepudder på før hun gik ind og trænede.. Why???

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
Idag var der en trunte der stod og puttede bronzepudder på før hun gik ind og trænede.. Why???

Fordi det ser så lækkert ud når det får svedstriber? :lol: Jeg fatter det heller ikke, men ser det stort set hver dag, at nogen liiige skal påføre 2-3 ekstra lag makeup inden træning.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
Fordi det ser så lækkert ud når det får svedstriber? :lol: Jeg fatter det heller ikke, men ser det stort set hver dag, at nogen liiige skal påføre 2-3 ekstra lag makeup inden træning.

Måske laver de ikke nok, så de sveder ikk :gruble:

Der var også en lidt underlig ung fyr samme dag. Han virkede ret kikset fordi han gik lidt rundt over i styrketrænings afdelingen og kiggede på de der pumpede drenge. På et tidspunkt ville han prøve en af stængerne, men så tabte han den. Da "pumperne" så var gået satte han sig ned og tog et par sæt og så gik han igen. Fik lidt ondt af ham :blushing: Han lavede måske noget 1/4 af tiden han var i centeret.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Der er den her mand der træner samme sted som mig. Han ser rimelig almindelig ud (lugter dog noget så gudsjammerligt af gammel sved:badr:) men hold da kaje han gør nogle mærkelige ting. Efter træning går han hen i udstrækningsområdet og laver noget yoga-agtigt. Blandt andet sidder han længe i skrædderstilling med ansigtet vendt mod væggen og småhopper som om han prøver på at levitere, samtidigt med at han holder sig skiftevis for det ene og det andet næsebor. Fred med det...(i det mindste er det lidt sjovt at se på:lol:) men han har en pisseirriterende vane med at sætte sig på gulvet lige foran den væg hvor måtterne hænger, så man ikke kan komme hen og snuppe en måtte.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind