Lenamm

Søger Bortadopteret dreng fra 1982

Recommended Posts

Lenamm
Skrevet (redigeret)

Jeg hedder lena. D.21/06 1982 fødte jeg på Hillerød sygehus en dreng. Som 4 mdr. Senere blev bortadopteret. Fødselstidspunktet var ca. Kl. 20.03. Der skal tages forbehold for enkelte data kan være registreret forkert. Jeg ønsker af hele mit hjerte at vide hvordan det er gået dig. Jeg har tænkt på dig altid.

min mail er lenamadsen@jubii.dk

Redigeret af Gæst
  • Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jelena172

Jeg tror, du skal redigere dit indlæg og fjerne oplysningerne om dit nummer og din mail. Uendelig mange mennesker læser med - det er ikke til at vide om nogen vil eller kan misbruge de oplysninger.

Der er en privatbesked funktion - skulle nogen henvende sig kan de bruge den til at få dine kontaktoplysninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lenamm

Tak for oplysningen. Jeg vil få min datter til at hjælpe mig med det når hun kommer forbi, det er nok en god ide. Mvh Lena

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
B-cute

Du trykker bare på den lille knap, hvor der står "Ret", den er nede i bunden af indlægget.

Til indlægget: Har du prøvet at kontakte sygehuset, hvor du fødte din dreng?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guldpilen

Nu har jeg ikke forstand på det, men kan man ikke kontakte det bureau han er blevet bortadopteret gennem, så kan de måske oplyse dig noget mere. Sådan så du måske kan finde frem til forældrene og dermed drengen.

Men ved ikke om de overhovedet må oplyse den slags ting... Må man sikkert ikke.

Undskyld jeg ikke er til meget hjælp.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lenamm

Nettet er nu en af mine sidste muligheder. Det kan jo være at nogen en dag falder over et indlæg og jeg kommer tættere på at finde min bortadopterede søn. Jeg har ikke ret til oplysninger fra adoptionsbureau eller hospital . Det kan jeg også godt forstå , derfor prøver jeg ad denne vej. Mvh lena

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lenamm

Nettet er nu en af mine sidste muligheder. Det kan jo være at nogen en dag falder over et indlæg og jeg kommer tættere på at finde min bortadopterede søn. Jeg har ikke ret til oplysninger fra adoptionsbureau eller hospital . Det kan jeg også godt forstå , derfor prøver jeg ad denne vej. Mvh lena

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Hej Lena

Jeg vil opfordre dig til at søge hjælp på et forum for slægtsforskere f.eks Slægt og Data Slægtsforskning — Slægt og Data - DIS-Danmark

Læg dit indlæg under Slægtsforskning - metode og teknik.

Der sidder en masse mennesker med interesse for slægtsforskning, som gerne hjælper andre med at finde sine rødder. Måske kan du der få idéer til at gå alternative veje i din søgen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bette-Skid546

Har du prøvet at søge på facebook om der måske findes grupper eller sider for adopterede? Ellers kan du jo lave en. Og hvis man betaler noget, kan man også få reklameret så den dukker op på alles side.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vusel

Jeg vil starte med at sige, at jeg godt kan forstå at du har lyst til at finde din søn, men samtidigt så er jeg også nødt til at spørge om du har tænkt dig rigtig godt om, og overvejet alle de konsekvenser som det kan have at opsøge folk, som måske ikke aner du eksisterer.

Det er jo langt fra sikkert at din søn ved, at han ikke er sine forældres biologiske søn. Og hvis han gør så er det igen langt fra sikkert at han ønsker kontakt med dig. Det kan give mange følelsesmæssige konsekvenser for din søn at blive kontaktet.

Jeg synes du skal kontakte bureauet, og give tilladelse til, at de må give dine oplysninger til din søn, hvis han selv efterspørger dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind