Panic-button

Tryg sygehus bamse - kan man købe en mere?

Recommended Posts

Panic-button

Knægten har kastet hans kærlighed på hans tryg-sygehus bamse (theo :-P) - og så er det jo at jeg tænker en ekstra vil være rar at have .. men jeg nægter at han skal indlægges på intensiv igen, for at få en :deer:

Så kan man købe dem, uden indlæggelser? :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Panic-button

Ham her :lun:

krammebamse_hf_170_jpg.ashx?bc=ffffff&mw=177

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anne-K-Anne

Hvor er den sød!

Er der ikke et mærke på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Panic-button
Hvor er den sød!

Er der ikke et mærke på?

Jo - den er fra tryg fonden, og derfor, også kun et tryg foden mærke på, hvor der står noget om at nu skal barnet passe på bamsen, som bamsen passede på barnet på sygehuset :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ssh719

Mener desværre at de KUN er lavet til Tryg Fonden, Emma har 2, og vil gerne have udviet flokken, men 2 gange på operationsborderet er altså rigeligt for os.................... Så den lille isbjørne familie forbliver forhåbentlig 2.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bluey

Du kan jo prøve at skrive til TrygFonden og spørge dem :) Jeg tror det dog ikke - så går det lidt 'specielle' jo lidt af det søde kræ :lun:

Jeg kontaktede BørneCancerFonden for noget tid siden ang. en bamse vi havde købt i BR til støtte for dem, men som var udgået - de sendte mig to stk med et girokort til :gogo: Den dag idag elsker lurifaxen sine 3 'Fasser' :love:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kristinasp

den har vi også liggen fra oliver var helt lille men det nu emmas base samleren der har over taget den tro ikke hun giver den frivillig fra sig

men de er rigtig søde og dejlige bløde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mrs-A

Den har vi også:lun: Vi klarede os dog med at han kun skulle have lagt dræn for at få den :)

Men jeg tror heller ikke han lige sådan vil af med den:genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Panic-button

Blue - skrev faktisk til trygfonden igår, inden jeg gik i seng - tænkte det kunne være de forbarmede sig over mig, og lod mig købe en :o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
baby_cm
Blue - skrev faktisk til trygfonden igår, inden jeg gik i seng - tænkte det kunne være de forbarmede sig over mig, og lod mig købe en :o

Hvis ikke, så smid mig en PB - for jeg tror godt, at jeg kan liste vores ud af bunken :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind