dennise

seriøs sæddonor søges

Recommended Posts

dennise    0
dennise

Jeg er en kvinde på 36 år, der søger en mand som vil donere sæd til mig.

Jeg bor i herning og du skal helst komme fra området.

har særligt brug for den sæd du putter i et kondom og afleveres til mig.du skal helst være

testet for hiv.

så hvis du er interesseret i det er du selvfølgelig ikke forpligtet til AT BETALE BØRNEPENGE OSV.for du er anonym hvis det er det du vil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
akselsen    14
akselsen

Undskyld mig men det lyder noget useriøst.. Er der ikke sæddræbende creme i kondomet?

Desuden kan man bruge sæden til at beskylde nogen for voldtægt..DNA prøve..Så måske ikke det bedste altanativ.

Men held og lykke med søgningen..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst   
Gæst
Jeg er en kvinde på 36 år, der søger en mand som vil donere sæd til mig.

Jeg bor i herning og du skal helst komme fra området.

har særligt brug for den sæd du putter i et kondom og afleveres til mig.du skal helst være

testet for hiv.

så hvis du er interesseret i det er du selvfølgelig ikke forpligtet til AT BETALE BØRNEPENGE OSV.for du er anonym hvis det er det du vil.

Lad være med at sætte dit helbred på spil.

Gå til din læge og få en henvisning videre i systemet. Du har ret til behandling som enlig - det vil nok koste dig lidt, men så er forholdene også i orden.

Der er absolut ikke nogen grund til det, du lægger op til der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Superhemmelig    1.688
Superhemmelig

Aj, men det der er da 100% sådan en der tænder på at lege med sæd fra andre og ikke en der har brug for sæd til at lave et barn :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst   
Gæst
Aj, men det der er da 100% sådan en der tænder på at lege med sæd fra andre og ikke en der har brug for sæd til at lave et barn :lol:

Jeg har set børn af den slags mødre og fædre. Så aldrig sig aldrig. Der rejses jo en fadderskabssag hver gang, der registeres et barn uden far og ja, selv det her kan mødre give som forklaring på deres barns oprindelse og derfor 'far ukendt' i kirkebogen. Så jeg er holdt op med at undre mig efterhånden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Superhemmelig    1.688
Superhemmelig
Jeg har set børn af den slags mødre og fædre. Så aldrig sig aldrig. Der rejses jo en fadderskabssag hver gang, der registeres et barn uden far og ja, selv det her kan mødre give som forklaring på deres barns oprindelse og derfor 'far ukendt' i kirkebogen. Så jeg er holdt op med at undre mig efterhånden.

Hvis man er seriøs omkring sådan noget, så skulle man nok have formuleret sit ønske anderledes. Min næse siger mig, at det der er en mand der gerne vil lege med noget sæd der ikke er kommet fra ham selv :tie:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst   
Gæst
Hvis man er seriøs omkring sådan noget, så skulle man nok have formuleret sit ønske anderledes. Min næse siger mig, at det der er en mand der gerne vil lege med noget sæd der ikke er kommet fra ham selv :tie:

Jeg gider ikke spekulere. Jeg har taget udgangspunkt i, hvad vedkommende skrev og forholdt mig til det.

Har vedkommende en anden dagsorden og nogen gider lægge sæd til, jamen, så sker der jo næppe noget ved det.

Er der ikke en anden dagsorden, så håber jeg, at vedkommende smutter til sin læge og klare tingene på den fornuftige facon.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BlueButton    2.539
BlueButton

....jeg VED bare jeg fortryder at jeg spørger om det :tie: Men det der er du altså nødt til at uddybe :D Hvad pokker går dét ud på????

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Smarott    2.574
Smarott
....jeg VED bare jeg fortryder at jeg spørger om det :tie: Men det der er du altså nødt til at uddybe :D Hvad pokker går dét ud på????

Hvis jeg må svare.:-P

Så er der nogen mænd, der tænder på at få en anden mands sæd udover sig og f.eks. lege med som man smører sig ind i bodylotion.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind