nicklas3

Hund søger nyt hjem

Recommended Posts

dogfreak
Stakkels vuffer? Hvad så med delebørn? Er de også stakler?

Hvad har delebørn at gøre med denne tråd :forvirret:forvirret:forvirret Dele børn kan du da i det mindste forklare hvad der forgår når de har en vis alder ,,, det har intet at gøre i denne tråd :rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nicklas3

Vores stakkels hund har det rigtig godt nu hos sit blivende gode hjem, og den trives godt. Godt man har redet hunden fra at skulle side i bur i 4 mdr, og nej, jeg er sku ikke så ung længere, og ja dele børn det er sku synd for dem, men desværre nødvendigt nogle gange desværre, man kan forklare børn meget, og måske forstår de meget, eller man tro de forstår indtil en dag de bliver ældre og kan forklare det på deres vegne, eller har taget skade af det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dodo_66
Har du overvejet at læse tråden færdig...

Så så ro på

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Maybe_ocd

Det er sørgeligt at folk som dig får hund.

Du er nok den sidste til at skulle kommentere om folk i dette forum er mere eller mindre kloge.

Du har et helt forskruet og egoistisk forhold til dyr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
goliat

hej nicklas...ville bare lige høre om i er kommet af med jeres hund.. kender godt racen har selv haft bull mastiff i 16år så giv endelig besked om hun er kommet et godt sted hen eller om i stadig har hende.. mvh jan....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Escapegamer
Vi mener bare vores hund for det bedre hos en familie der har mere tid til hende end vi har og pladsen. Ang med at vi gerne vil have hende et sted er pga vi er glade for hende og naturligvis ønsker at kunne besøge hende engang i mellem for at se hvordan hun har det, hvilket jeg tror normale mennesker vil syntes er ok. Vi vil ikke tage penge for hende idet vi ønsker hende et godt hjem, og vi er jo selv med til at vælge hjemmet til hende i og med vi bestemmer hvem der skal have hende. Vi ønsker hun skal hen til en familie gerne med børn og ikke en pige som måske bor i lejlighed, vores hund er ikke med på kamp listen, og ønsker hende ikke hen hvor der er den slags hunde. Og vi ønsker hende hen hvor det er naturligt man må se hvordan hun har det. Hun er en kærlig hund der har behov for meget kærlighed og omsorg, hun kan sammen med andre hunde, og elsker børn, er opvokset med tre børn. Hun er en aktiv hund og gang i hende, kunne godt ønske hende på landet hvor der er masser er plads, men hvis de rigtige mennesker til hende bor i lejlighed, gør det ingenting, bare det er den rette familie til hende, og jo man kan godt føle man har tid til to hunde og syntes tre ikke for nok tid. Ønsker seriøse henvendelse, alt andet frabedes, alt pladder kan man ikke bruge til noget.

Jeg synes faktisk at du har den helt rigtige holdning - I vil hende kun det bedste! Det kan man nok ikke sikre alene ved at kunne besøge hunden i den første tid ( og den kunne også blive ked af det, hvis ikke den har fået tid til at falde godt til i den nye familie ), men jeg synes at man principielt skal forlange en pris, så er der håb om, at de rigtige mennesker henvender sig. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Køligt

Tråden er over et år gammel. Mon ikke hunden har nået at få et nyt hjem ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gitte Deva

Hej jeg har logget ind her for at kunne henvende mig til Jer, det var kompliceret , så vil lige starte med at spørge om I får det her.?  Om hun er tilgængelig endnu?  Jeg er meget interesseret i hende, har en stor Dogodebordux han i forvejen Walter han er lige fyldt 7 . Vi bor på landet i et hus med have.  Og vil lige sige at selvfølgelig kan i komme og sige hej til hende, alt det teoretiske ævl. Det er ikke at respektere hunden at sige sådan. Hendes sjæl vil have godt af at den tidligere flok og elskede mennesker siger god for den nye flok.  .  Det andet tror jeg ikke på. Og lur mig om at når I kan se hun er glad og tilfreds så vil I heller ikke have behov for at komme så meget mere.  Hvis det stopper folk I at ville have hende, så har de ikke det fornødne kendskab og respekt for denne race. Og hun har det bedst ved ikke at komme derhen. Det er en umådelig følsom race. Har I et nummer jeg kan ringe til? Mvh Gitte

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gitte Deva
On 4/1/2011 at 11:15, nicklas3 skrev:

Hej. Vi er en familie på 3. Mor, far og Nicklas på 4 år. Vi har 3 hunde, hvor vi søger nyt hjem til den ene af vores hunde. Pga manglende tid og plads. Vi søger et kærligt hjem til hende som har tid og overskud til hende. Hun er 2 år gammel, og vant til andre hunde og katte, og ikke mindst børn. Hund er af racen fransk mastif, lige som fra filmen fra turner og hund. Hun er på størelse med en stor rotweiler. Hun kan hentes gratis mod et godt hjem, og det måtte gerne være sådan at det er i nærheden af os, eller i kørsels afstand omkring en times kørsel fra os, vi bor i Haderslev, sønderjylland. Glæder mig til at høre fra jer som evt kunne være intresseret.

On 10/1/2011 at 00:44, froschficker skrev:

Du lyder godt nok ung.

Jeg må nok også sige, at jeg synes, at det er et urimeligt krav, at man vil komme og besøge hunden, selvom jeg godt forstår lysten til det, men hvis man siger a, så må man også sige b. Nåh, men godt I fandt et hjem til den.

Mod dumhed kæmper selv Guderne forgæves..... Så svarer du så fornuftigt og høfligt på alt det rod og pladder , og så kommer der lige en mere´ Dejligt at høre I fandt et sted. Jeg kom så for sent men så må jeg nøje med Walter min dejlige Mastiff han på 7år. Vi finder en anden ven.. kærlig hilsen

On 10/1/2011 at 00:44, froschficker skrev:

Du lyder godt nok ung.

Jeg må nok også sige, at jeg synes, at det er et urimeligt krav, at man vil komme og besøge hunden, selvom jeg godt forstår lysten til det, men hvis man siger a, så må man også sige b. Nåh, men godt I fandt et hjem til den.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind