Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Tracy7

Prins Christian

Recommended Posts

computermus
Det ligner seriøst at han er blevet farvet, eller det kun mig :blush:

Umiddelbart kunne man godt fristes til at sige at det ligner han er blevet farvet,hvilket jeg absolut ikke tror er tilfældet.Der er ca 8 mdr.forskel på de to billeder,og jeg synes man kan se at hans hår på det første billede tager en svag forandring til det mørkere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommer85

Nu ved jeg ikke hvornår billederne er taget, men sådan så mit hår ud da jeg var barn, henholdsvis vinter og sommer - så måske det er solen der gør det lysere?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
biine17

Billeder af Christian fra december måned... Der var det allerede godt mørkt. Men mon ikke det lysner igen, når solen kommer frem :)

post-137992-13940038929786_thumb.jpg

post-137992-13940038930091_thumb.jpg

post-137992-13940038930298_thumb.jpg

post-137992-13940038930534_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nora30
Nu som mørkhåret

...Og så har han da lige sin fars solen-i-øjnene udtryk :-)

Synes ellers ikke man ser så meget af Frederiks udseende i ham.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nora30
Billeder af Christian fra december måned... Der var det allerede godt mørkt. Men mon ikke det lysner igen, når solen kommer frem :)

Jeg synes nu han er køn på det nederste billede. Men ærligt, så tror jeg at en kort frisure og lidt farver på tøjet, ville gøre underværker.

Men ellers synes jeg han er en fantastisk dreng. Jeg er altid imponeret over hans opførsel og den måde han bare altid er "på", på sin helt egen måde. Synes han har noget, som man ikke kan lære ham - men han er jo også en Kongesøn to be...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
biine17

Apropo hans hår....

En nyklippet Christian i Parken med far i går :)

post-137992-13940039039999_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nora30
Apropo hans hår....

En nyklippet Christian i Parken med far i går :)

En FCK fan - jeg troede ellers kongehuset skulle være neutrale :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
maya21
Han er da på ingen måder deform af hans alder at være. Han ligner da et helt normalt barn på den alder.

Hans hoved er jo lige så stort som Frederiks, som er en fuldvoksen mand!

Jeg synes han hoved er stort - men ved også godt at han nok skal blive harmonisk at se på med alderen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pianisten9000

Han er altså ikke den kønneste dreng. Det der store tunge hoved. Det har Isabella også.

Noget andet er hans personlighed. Han virker aldrig glad. Man har vel aldrig eller i hvert fald meget sjældent, set ham smile eller le. Heller ikke da han var mindre, var han en glad dreng. Han virker noget sær af et barn at være.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites