Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Tracy7

Prins Christian

Recommended Posts

Kir-Pedersen

Årh han virker da bare til at være en skøn knægt :-) Fuld af krudt og energi :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Frankenfrog
Jo, jo - sød og charmerende, som de fleste børn. Men mener I virkelig, han er køn?

Synes bestemt ikke han har hverken særligt harmoniske træk eller andet, der gør ham køn - og så det flade baghoved, altså...

De fleste børn er grimme, men vokser ligesom til efterhånden som de bliver ældre, så mon ikke han også gør det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ll1981
Jo, jo - sød og charmerende, som de fleste børn. Men mener I virkelig, han er køn?

Synes bestemt ikke han har hverken særligt harmoniske træk eller andet, der gør ham køn - og så det flade baghoved, altså...

Jeg synes han er meget lidt køn...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Victoria-Pedersen

Han er charmerende :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
maya21

Hans hoved er jo gigantisk stort! :genert:

Ud over hans deformitet, som han nok vokser sig fra (vi må så håbe kroppen vokser mere end hovedet!:lol:), synes jeg han ser rigtig sød ud og har et skønt, tykt hår :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
biine17

Jeg synes nu også han er en køn dreng :) Men når jeg snakker om børn, så hæfter jeg mig nok også altid mere ved, om de ser ud til at være glade, sunde, velfungerende og trygge børn. Og jeg synes den lille Christian virker som en utrolig glad, tryg og kærlig dreng, som får lov til at være barn :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pruttemusen81
Nu som mørkhåret

Det ligner seriøst at han er blevet farvet, eller det kun mig :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites