Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Tracy7

William og Kate

Recommended Posts

CuriousGeorgie
Det er en vidunderlig og smuk ring.

Og det er en sød gestus.

Men hvor ville jeg være ked af den ring.

Den er da i den grad symbol på sorg og ulykke.

Jeg er ret enig, den ring skulle Diana aldrig have haft :( Men med det sagt, så kan jeg vel egentlig godt forstå hans valg - at hans mor også kan være en del af det :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Victoria-Pedersen
Jeg er ret enig, den ring skulle Diana aldrig have haft :( Men med det sagt, så kan jeg vel egentlig godt forstå hans valg - at hans mor også kan være en del af det :)

Jeg forstår grunden til hans valg, og det er en sød tanke. Men jeg ville personligt heller have en ny ring, end at gå rundt med en, der kommer fra et ulykkeligt ægteskab.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
HullahopRing

Jeg tænker bare på om hun ikke have en masse andre diamanter (evt. nogle der kunne laves om) og som hun var glade for og havde en dejlig betydning for hende.

Jeg ville ikke gå med en ring, der er det ultimative symbol på det mest forfærdelige ægteskab.

Et eller andet sted synes jeg faktisk at det er lidt morbidt, og meget meget forkert.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CuriousGeorgie
Jeg forstår grunden til hans valg, og det er en sød tanke. Men jeg ville personligt heller have en ny ring, end at gå rundt med en, der kommer fra et ulykkeligt ægteskab.

Det ville jeg, som den der skal bære ringen, helt sikkert også :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CuriousGeorgie
Jeg tænker bare på om hun ikke have en masse andre diamanter (evt. nogle der kunne laves om) og som hun var glade for og havde en dejlig betydning for hende.

Jeg ville ikke gå med en ring, der er det ultimative symbol på det mest forfærdelige ægteskab.

Et eller andet sted synes jeg faktisk at det er lidt morbidt, og meget meget forkert.

Det er da egentlig en god pointe, og det ville, i min optik, også have været mere passende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jennysolskin
:sarkasme:

Elsker grine billedet:-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites