ms-sixty

Lad os samle vores bedste hjemmesider

109 svar i dette emne

Sådan her?

(Marker teksten, og prøv dig frem, ved at trykke på de forskellige ting :))

Ja, lige præcis:gogo: Og takker -jeg vil prøve:kys:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
Jooooooo....det burde den da vist:gogo: Det er hermed rettet. Jeg smed lige diademer ind under også. Men jeg ved ikke rigtigt om det hører mere til under "Alt til brud"?

....og nu er jeg nødt til at spørge: Hvordan laver man teksten fed og evt. i farver?:genert:

Indeni Kontrolpanel, kan du under "Ret indstillinger" finde et punkt der hedder "Besked Interface" og så sætte den på "Udvidet Interface"...

Så får du, når du skriver beskeder i avanceret, alle mulige måder at lave sjove tekster på! :gogo:

1

Del dette indlæg

Del på andre sites
Kanon tråd! :gogo:

Keep up the good work! :klap:

Indeni Kontrolpanel, kan du under "Ret indstillinger" finde et punkt der hedder "Besked Interface" og så sætte den på "Udvidet Interface"...

Så får du, når du skriver beskeder i avanceret, alle mulige måder at lave sjove tekster på! :gogo:

Jeg dobbelt-takker lige:kys::kys:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Af diademer vil jeg godt anbefale siden: CrownDesigners - Store Der fås at fra små og simple til voldsomt vulgære

1

Del dette indlæg

Del på andre sites
Af diademer vil jeg godt anbefale siden: CrownDesigners - Store Der fås at fra små og simple til voldsomt vulgære

Tak skal du have:kys: og hold da op -de har da godt nok nogle selv den engelske dronning ville blive misundelig over:tie::lol: Meeeeeen fandt nu et par stykker, som jeg også godt kunne finde på at købe:slem:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
Tak skal du have:kys: og hold da op -de har da godt nok nogle selv den engelske dronning ville blive misundelig over:tie::lol: Meeeeeen fandt nu et par stykker, som jeg også godt kunne finde på at købe:slem:

Ja der er nogle ret vilde nogen imellem, jeg har sev købt den her: SMALL (Princess, Bridal) - Russian Duchess Gold Marie Style - CrownDesigners - Store

Og det er bestemt ikke den sidste jeg skal have derfra

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind