snkkh

Køb af billigt garn - hvor?

Recommended Posts

snkkh

Jeg er begyndt at hækle. Jeg synes det er rigtig hyggeligt og dejligt at "lave" noget. Dog synes jeg det er pænt dyrt at købe garn i garnbutikker. Jeg har nok ikke lige været obs nok på at købe på udsalg men blot købt når jeg manglede. Har set at de i Kvickly har noget billigt garn, men det har aldrig været det jeg skulle bruge.

Køber I andre altid det dyre garn i garnbutikkerne eller venter I på udsalg/tilbud ELLER kender I et billigt sted over nettet :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
enellerandenpige

Bilka har ind i mellem - især bomuldsgarn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snkkh
Bilka har ind i mellem - især bomuldsgarn.

OK - super!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nilco

Jeg har købt en del hos Lene P lenep-katrinelund.dk hun har tit noget der er sat ned...

Og ellers har jeg været heldig at finde en del i vores lokale genbrugsbutik, men det er selvfølgelig sjældent at de har mere end et enkelt eller to nøgler af den samme slags... Det plejer dog at være nok til det jeg strikker :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Haekling

ALDI har også ind imellem billigt bomuldsgarn, og ligeledes REMA 1000.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snkkh
Jeg har købt en del hos Lene P lenep-katrinelund.dk hun har tit noget der er sat ned...

Og ellers har jeg været heldig at finde en del i vores lokale genbrugsbutik, men det er selvfølgelig sjældent at de har mere end et enkelt eller to nøgler af den samme slags... Det plejer dog at være nok til det jeg strikker :genert:

Må jeg høre hvad du strikker (siden det "kun" kræver 1-2 nøgler).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg strikker tit sokker af den slags. 3 ngl. garn = 2 par sokker. Og sokker kan man snildt blande lidt restegarn i. Striber, tå, hæl eller sådan flerfarvet. Børnesokker bruger man ikke meget garn til alt efter str..

Vanter har jeg også ofte strikket af garn, hvor jeg kun har fundet/haft 1-2 ngl. garn. Huer har jeg også lavet nogle sjove af, hvor jeg har haft brugt et par ngl. af dit og dat. Og benvarmere både til voksne og børn også på den måde.

Jeg plejer at holde øje med netbutikkerne. Af og til har de pakker med x antal nøgler garn billigere end normalt (da man ikke selv vælger garnet) og så får man lidt af hvert indenfor den kategori, man bestiller. Jeg har været tilfreds hver gang og der har været sat tal på, hvor mange nøgler, man kunne forvente var ens og forskellige i antal.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snkkh

Jeg var lige inde på stof og stils hjemmeside og til min overraskelse sælger de garn og det er ret billigt :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kmdp

hvis du bor omkring vejle kan du købe garn til kilopris ved dansk factory outlet, der er både uld, bomuld, mohair, strømpegarn mm. de tager ca 200 for et kilo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nilco

Ja da :)

Futter til lillemand, vanter, hue og den slags små projekter :genert: Har strikket en enkelt trøje (altså str. 74 :lol:) hvor jeg brugte fire nøgler, jeg lige var så heldig at finde :klap:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind