Isabellaen

Slankepille - der VIRKER!:D

Recommended Posts

Isabellaen

Hej Alle. :)

- Er der nogen af jer der kan anbefale en slankepille der virker?

Hilsen Isabella.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
HelenaVon

Ja da, pillen består af sund og varieret kost og motion - mere effektiv pille fås ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Isabellaen

HelenaVon - den besked kender jeg udemærket.. Jeg dyrker masser af sport, og spiser sundt og varieret. Og det var ikke det mit spørgsmål gik på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wife2be

Den nye alli pille skulle der vist være en tråd om herinde.. Ellers har jeg en veninde som kaster sig ud i markedet, og hun har ofte mange farlige bivirkninger. Men Allie bruger min far, og de virker på ham :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jensen_woman

Har hørt flere der bruger Alli, der oplever den dejlige bivirkning, at de går og små skider i bukserne?:badr:

Afføringen bliver slimet og lind i det... Om det passer ved jeg ikke.

Ellers tror jeg ikke der findes slankepiller, der både er effektive og ufarlige.

Der er kun den hårde og kedelige vej - sund og nærende kost, masser af motion og mådehold.

Dette er ikke en slankekur men en livsstil ændring...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tweety474

Det var da et underligt spørgsmål i et madforum ?????:forvirret:forvirret:forvirret

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
futtemus23
Har hørt flere der bruger Alli, der oplever den dejlige bivirkning, at de går og små skider i bukserne?:badr:

Afføringen bliver slimet og lind i det... Om det passer ved jeg ikke.

Ellers tror jeg ikke der findes slankepiller, der både er effektive og ufarlige.

Der er kun den hårde og kedelige vej - sund og nærende kost, masser af motion og mådehold.

Dette er ikke en slankekur men en livsstil ændring...

Følgende bivirkninger forekommer almindeligvis med brugen af denne medicin. Det er de naturlige konsekvenser af Alli's fedt-blokerende virkning og er faktisk tegn på at medicinen virker korrekt. Disse bivirkninger er som regel midlertidige og mindskes med med tiden:

Olieagtig udflåd

Olieagtig eller fedtet afføring

Orange eller brun farvet afføring

Gas(prutter) med olieagtig udflåd

Løs afføring

Flere daglige toilet besøg

Mavesmerter, kvalme, opkastning, diarré

ovennævnte hentet fra deres hjemmeside:tie:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
QuDee
Der findes generelt to slags: dem, der ikke virker og dem, der er farlige. Dog kan der nok fået kombinationer som ikke virker, men som stadig er farlige.

arrh .. øhh .. der er nogen af de dér "slankepiller", der kommer med en kostplan, der ligner dette råd:

Ja da, pillen består af sund og varieret kost og motion - mere effektiv pille fås ikke.

.. og de virker!! .. det er helt sikkert pillen der virker .. ikke den slanke-kostplan der følger med .. nej nej!

Det råd HelenaVon giver, er faktisk er DÈT, der virker!!

Sorry Isabellaen! Uanset hvad du vælger af hurtige genveje til en slankere linje, så går de alle igennem det rigtig nederen nåleøje, der inkluderer motion og sund kost i en positiv mental tilstand!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
QuDee
Følgende bivirkninger forekommer almindeligvis (...)

Olieagtig udflåd

Olieagtig eller fedtet afføring

Orange eller brun farvet afføring

Gas(prutter) med olieagtig udflåd

Løs afføring

Flere daglige toilet besøg

Mavesmerter, kvalme, opkastning, diarré

ovennævnte hentet fra deres hjemmeside:tie:

Foråbentlig også kun erfaret i deres hjemmemiljø ........

edit: stavefjel ...

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind