Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Charl0tte

Blær dig!!!

Recommended Posts

sorte.ulv

hvor er i bare gode, det er da helt vildt :worship:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sorte.ulv

først 20 min cykling/opvarmning så 10 maskine (1 mere end det vi pejler når vi tager det store program) så 10 min cykling igen

og ikke nok med det så steg jeg op nogen af maskinerne

tror aldrig jeg har dyrket så meget motion på en gang :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissDitte

Så vil jeg gerne blære mig med at jeg på 3 måneder trænede fra aldrig nogensinde at have løbet og til at løbe 10 km på 56 min.

Uden træningsprogram. Men motivationen i top - fordi jeg var SÅ forelsket og hun ville gerne løbe med mig :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissDitte
Jeg har gennemført mit første halvmarathon! Hvad sker der for det?! :D Er helt høj af følelsen, selvom det stadig er lidt uvirkeligt at jeg kom i mål - efter 17-18km var jeg liiiige ved at give op. Kunne ikke mere! Men det kunne jeg så alligevel, for jeg løb de sidste kilometer og jeg spurtede over målstregen! :rocker::banan::ivrig:

Min tid blev : 2:17:17 som jeg er yderst tilfreds med! :cool: FUCK hvor er jeg sej! Nogen gange kan man bare mere end man regner med :D

Sejt! Det vil jeg også gerne gøre til næste år!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Emotions
Jeg har gennemført mit første halvmarathon! Hvad sker der for det?! :D Er helt høj af følelsen, selvom det stadig er lidt uvirkeligt at jeg kom i mål - efter 17-18km var jeg liiiige ved at give op. Kunne ikke mere! Men det kunne jeg så alligevel, for jeg løb de sidste kilometer og jeg spurtede over målstregen! :rocker::banan::ivrig:

Min tid blev : 2:17:17 som jeg er yderst tilfreds med! :cool: FUCK hvor er jeg sej! Nogen gange kan man bare mere end man regner med :D

Hvor er det flot!! Godt gået!!

Jeg vil gerne blære mig med, at jeg er begyndt at lave armbøjninger på tæerne fremfor knæene :glad:

Og så blære mig lidt på forhånd med at den i aften står på max hård styrketræning (bryst og triceps - kører splitprogram), samt 1 times boksning bagefter :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
alphilia

Jeg har slæbt mig ned i fitnesscentret for at svede i dag. Rart egentlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Charl0tte

Tak for al jeres ros omkring halvmarathon :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kakro05

Hvor er i seje alle sammen:banan::worship:

I dag løb jeg 11 km, istedet for de planlagte 10 og er nu endnu et skridt nærmere på at kunne løbe marathon....selvom der stadig er et stykke:klap:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hester1972

Jeg har skruet op for træningsmængden, så min uge nu ser sådan ud:

Mandag: cykle 15 km, løbe 6,5 km

Tirsdag: cykle 20 km

Onsdag: cykle 15 km, 1 times hold-træning "Stram op"

Torsdag: løbe 7,5 km

Fredag: cykle 15 km, 1 times spinning (kl. 6:30!!!!!!!!!!)

Lørdag: løbe 10 km

Søndag: 1 times spinning

Jeg mangler noget styrketræning, men kan ikke rigtig få det presset ind lige nu...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hester1972

Jeg deltog i Eremitage-løbet i går og var (hvis jeg husker rigtigt) 5-6 minutter hurtigere end sidste år :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites