Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Charl0tte

Blær dig!!!

Recommended Posts

THansen

Jeg vil også 'blære' mig lidt, da jeg:

1: har kørt 7.100 km. på raceren siden starten af april måned og således har opfyldt målet for i år. Mangler lige 100 km. i morgen, og så står den på spinning og mtb indtil foråret.

2: fra mandag til fredag i denne her uge nåede 400 km. landevejskørsel på mtb'en.

3: de sidste 12 dage har cyklet ca. 4 timer i gennemsnit pr. dag eller lidt over 110 km. i gennemsnit pr. dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
helligsvansen
Jeg vil også 'blære' mig lidt, da jeg:

1: har kørt 7.100 km. på raceren siden starten af april måned og således har opfyldt målet for i år. Mangler lige 100 km. i morgen, og så står den på spinning og mtb indtil foråret.

2: fra mandag til fredag i denne her uge nåede 400 km. landevejskørsel på mtb'en.

3: de sidste 12 dage har cyklet ca. 4 timer i gennemsnit pr. dag eller lidt over 110 km. i gennemsnit pr. dag.

Det er sgu flot

Jeg er selv ikke kommet op på andet end lige over 4000 i år men jeg har så løbetrænet så meget at jeg har fået klippet 8 minutter af min tid på en 10 km

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zahira
Jeg har gennemført anden uge af mit 36-ugersprogram! :banan: Og stadig uden knæ- eller seneskader! :banan::banan:

Man skal starte et sted jo, og indtil videre går det helt fantastisk... Jeg kan mærke SÅ meget fremgang, jeg løber hurtigere hver gang, og bliver mindre forpustet - og de øgninger i intensitet der sker i programmet er SÅ gode. Jeg kan mærke det hjælper, men jeg bliver ikke presset så meget at det gør ondt eller bliver ubehageligt...

Det eneste jeg ærger mig over nu er, at jeg før har startet med at løbe på den heeeelt forkerte måde, med en halv times løb på hårdt underlag, når jeg slet ikke var i form.

Men jeg må jo bare tænke på, at jeg gør det rigtigt denne gang! :gogo:

:klap:

Hvad er det for et program ? :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ydun

Jeg gik 10 km i dag. Godt nok på 2 timer og 10 minutter, men det var i støvler med hæl, så jeg må godt blære mig alligevel :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zapp

Jeg tog i fitnesscenteret (på en SØNDAG!) og løb i 30 min, NÆSTEN uden pause. :D

Men 30 min løb i alt, det er sg sejt min generelle fysik taget i betragtning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sorte.ulv

jeg/vi tog cyklen op i haven i stedet for bilen, ved godt det ikke er meget men det følse godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vappepigen

Jeg har været deprimeret idag, men fik alligevel slæbt mig ned og trænet 1 time (22 min. kresløb og den resterende tid bryst og ryg)...det hjalp på humøret

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Charl0tte

Jeg har gennemført mit første halvmarathon! Hvad sker der for det?! :D Er helt høj af følelsen, selvom det stadig er lidt uvirkeligt at jeg kom i mål - efter 17-18km var jeg liiiige ved at give op. Kunne ikke mere! Men det kunne jeg så alligevel, for jeg løb de sidste kilometer og jeg spurtede over målstregen! :rocker::banan::ivrig:

Min tid blev : 2:17:17 som jeg er yderst tilfreds med! :cool: FUCK hvor er jeg sej! Nogen gange kan man bare mere end man regner med :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ydun
Jeg har gennemført mit første halvmarathon! Hvad sker der for det?! :D Er helt høj af følelsen, selvom det stadig er lidt uvirkeligt at jeg kom i mål - efter 17-18km var jeg liiiige ved at give op. Kunne ikke mere! Men det kunne jeg så alligevel, for jeg løb de sidste kilometer og jeg spurtede over målstregen! :rocker::banan::ivrig:

Min tid blev : 2:17:17 som jeg er yderst tilfreds med! :cool: FUCK hvor er jeg sej! Nogen gange kan man bare mere end man regner med :D

Fuck, du er så pisse sej! :worship: Wauw! Godt nok en god tid, især når det er dit første halvmaraton! Kanon! :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ydun

Jeg har gået hele 18 km i dag og voldsteppet i en time i dag :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites