• Meddelelser

• Debat Høvding

NYT FORA - Historie   18-01-2017

På opfordring har vi beslutte at oprette foraet "Historie". Du finder det nye historiske fora under "Politik, Kultur & Samfund".
      http://www.dindebat.dk/forum/170-historie/

I det nye fora "Historie", kan du vende verdenshistorien... Debattér om alt lige fra 2. verdenskrig til slaget ved Dybbøl Mølle, Den kolde krig, Vikingetiden, Romerriget, til historiske personer som Napoleon, Mao, Cæsar, og historiske projekter som Den kinesiske mur, Area 51. Hører det historien til, så hører det hjemme her.

Tag godt imod det nye fora
      Jubii / Debat Høvding
Charl0tte

Blær dig!!!

2.801 svar i dette emne

Kæft hvor er i rå alle sammen! :worship:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Det her er en sej tråd :gogo:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

hvor er i seje.

jeg håber snart jeg kan blære mig med og være ude og dyrke motion 4 gang på en uge. men det bliver vist ikke denne uge.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg er begyndt at spille fodbold igen. Det er i en ny klub, og selvom jeg ikke er så god som de andre, er jeg stolt over at jeg bliver ved!

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Både i går og i dag har jeg forbrændt over 1000kcal på trænning!! :banan:

Så nu er der velfortjent hvile til Min fede familie på sofaen!

1

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg har været til pilates i går og til mave-balle-lår + puls og styrke i dag:D Kæft jeg er sej (det må jeg lige huske på i morgen når jeg har ondt i alle muskler) - men hold op jeg er i dårlig form...

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Fantastisk tråd!!! Fyldt med seje mennesker! Hatten af for jer allesammen! :worship:

Jeg har længe døjet med noget muskel-halløj som jeg er igang med undersøgelser for. Det har forhindret mig i at træne overhovedet....men nu så jeg så billeder fra sommeren, og jeg er blevet alt for tyk, så nu skal der død og pine ske noget!

Løb 3,7 km uden stop i slutningen af august. Første træning i måneder.(..måske endda i dette kalenderår?? :gruble: ) :banan:

For nogle få dage siden gik det bare super med min løbetur...så jeg løb videre og videre og videre. Ikke så hurtigt, men langt. Jeg endte med at løbe 11 km! Uden at gå en eneste gang. Min tidligere rekord er 9,3 km og det er kun sket en gang...ellers ligger jeg på 3-4-5-6-7 km. :banan: :banan:

Min tid på 5 km var på 45 min i august (jaja, jeg ved godt man kan gå den i cirka samme tid!)

Nu er den på 36 min! :banan: :banan: :banan:

1

Del dette indlæg

Del på andre sites

hvor er vi bare seje alle sammen

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg harløbet i 20 min. STRAIGHT idag. 3 km.

Jeg har ALDRIG løbet før.

Og er faktisk først begyndt at gåi fitnesscenter for 1 mdr siden, og har kun dyrket crosstraineren og masser af go' yoga.

Så jeg er bare skide stolt idag.

1

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg er P****stolt af at jeg skal løbe maraton i Berlin på søndag.

Det er første gang og jeg har passet min træning i fem måneder uden at misse mere end et enkelt træningspas. Det er sikkert den egentlige præstation :lol:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind