Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

shantay20

Bogens titel...?

Recommended Posts

shantay20

Ok, jeg kan huske jeg engang læste en bog... tadaaa... Den handlede om noget med nogen der levede under jorden, har af en eller anden grund et billede i hovedet af nogen blå-lilla agtige væsner som kravler op igennem en tunnel...

Mener den ender med at de vist nok kommer op til overfladen?

Det er nok en børnebog, kan sagtens være den er dansk oprindeligt, men ved det faktisk ikke:blush:

Nogen der har et bud? Grønt gives :) Ved godt det er meget sparsomme oplysninger jeg kommer med... men håber der lige er en der kan tyde det!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

H.G. Wells The Timetraveller? Næppe, men der er i hvert fald nogle, der lever i tunneler under jorden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
shantay20

tror ikke det er den, den jeg tænker på er mere børneagtig mener jeg, tror jeg læste den i 5 klasse ca... måske det var noget med at menneskene var gået under jorden pga. et eller andet og så kommer de så op igen i den bog... kan kun huske meget lidt af den...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Kan det være Siria og de underjordiske?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
enellerandenpige

"De underjordiske". De havde den på skolebiblioteket, da jeg gik i skole, men er aldrig stødt på den siden og kan heller ikke finde den på bibliotek.dk. På forsiden var der et billede af en dreng i en båd med en af de underjordiske (pige/kvinde), der stager båden frem på en underjordisk flod.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
shantay20

Fandt de underjordiske på saxo, den er udsolgt, men jeg tror heller ikke det er den... billedet på forsiden siger mig intet, og jeg tror det er lidt der jeg har billedet af nogen lilla agtige nogen fra... Men jeg må nok indse at det er svært at finde ud af hvad det er for en bog med de få ting jeg kan huske!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PinkPowerPrincess

Det lyder som en af mine ynglings bøger da jeg var lille! Den hedder noget med hyggen. Det er også navnet på en jule bog, men det er ikke den.. Det var i hvert fald noget med en lille fyr der tog på eventyr, og der mødte han nogle underjordiske væsner, som stortet hele bogen handler om.

Hmm. Jeg må lige spørge min far om han kan huske tittel og forfatter, heh:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
shantay20
Det lyder som en af mine ynglings bøger da jeg var lille! Den hedder noget med hyggen. Det er også navnet på en jule bog, men det er ikke den.. Det var i hvert fald noget med en lille fyr der tog på eventyr, og der mødte han nogle underjordiske væsner, som stortet hele bogen handler om.

Hmm. Jeg må lige spørge min far om han kan huske tittel og forfatter, heh:)

Kan godt være det er den, men sådan som jeg husker den er den nærmere dyster... Sådan lidt apocalypse agtig, men med håb til sidst... Kan da også være det bare er en historie jeg har lavet i mit eget hovede, hvis jeg ikke finder den kan det da være jeg bare selv skulle skrive den :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
PinkPowerPrincess
Kan godt være det er den, men sådan som jeg husker den er den nærmere dyster... Sådan lidt apocalypse agtig, men med håb til sidst... Kan da også være det bare er en historie jeg har lavet i mit eget hovede, hvis jeg ikke finder den kan det da være jeg bare selv skulle skrive den :-P

Hehe ja, det må du gøre, jeg vil gerne læse den!:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
shantay20
Hehe ja, det må du gøre, jeg vil gerne læse den!:D

Den er også rigtig god :) tror jeg... :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.