Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Querico

Date en fyr/kvinde med barn?

Recommended Posts

Querico    71
Querico

Ville det afholde dig hvis ham/hende i var lidt interesseret i/overvejede at date, havde et eller flere børn?

OG havde sine pode® på fuld tid, ikke kun hver 2. weekend...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hyperone    275
hyperone

æ. Det er jo noget man efterhånden må forvente...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Querico    71
Querico
æ. Det er jo noget man efterhånden må forvente...

Hvorfor må man forvente det? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
TBD    3.579
TBD

Been there, done that, og ser intet problem i det. Børn er jo herlige skabninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gaissi    3.254
Gaissi

Ja, det ville afholde mig fra at date en mand.. Rent egoistisk ville jeg ikke ønske at have hans børn hver dag, når jeg kun har mine egne hver anden uge..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst   
Gæst

Når man når en vis alder, stiger sandsynligheden jo for, at de ledige singler har børn. Det er vel ikke atomfysik. Hvis jeg var 20, ville jeg forvente at finde en uden børn. Nu er jeg 30 og ville da regne med, at en singlemand i en for mig attraktiv alder havde børn.

Novella *heldigvis uden den slags spekulationer*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
TrueLady    49
TrueLady

Øhm.. Nå man bliver ældre og ens datingkurve siger 23 - 35.. så må man næsten forvente at der er chance for at mændene kommer med "bagage" i form af et eller flere børn..

Men nej - hvis jeg var glad for manden - eller han bare havde et eller andet der gjorde at jeg fandt ham interessant at date, så ville børn på fuld tid ikke være nogen hindring..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Wenja    108
Wenja

Nej, tværtimod..

I starten af mit forhold til min nuværende kæreste, syntes jeg faktisk det var et problem at han ikke har nogen børn.

Fordi det vil han jo gerne have. Og jeg havde faktisk regnet med at jeg var færdig med at få børn. (Min søn er 14)..

Så det måtte jeg tænke godt og grundigt igennem, for det var et krav fra ham at han ville have børn. (Altså ikke lige de næste 14 dage)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Querico    71
Querico

Jeg er lidt flov over at sige, at det er noget som giver mig lidt mange kvaler p.t. :blushing:

Jeg har altid sagt at jeg kun skal have et barn - og dette er mit eget. Så tanken om børn på "gule plader" synte jeg er svær - især da jeg i forvejen ikke er super vild med børn....

Ham jeg har i tankerne, har en søn på 9 - han er selv 29 og har ham på fuld tid. Jeg føler det vil blive svært at koordinere at ses mm. netop fordi han søn er der hele tiden (a la, det er ikke nemt liiige at overnatte hos mig m.m.)

Puuuhhh ha.... jeg ved godt at jeg bør tage og blive voksen, men på dette punkt i mit liv er jeg bare ikke klar til børn - andres eller mine egne...

Så hvad s.... gør man? HAN er jo super dejlig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.