wombat12

Marys forandringer fra day 1 til i dag...

Recommended Posts

ZumZum77
Det ER hårdt at være linselus.

Tjek lige de billeder igen... hvor tit sidder hun ikke og spejder efter Billedbladets fotografer...?!?

Jesus CHRIST hvor er du dog DUM at høre på. Hvad pokker får dig til at tro, så overbevisende på, at hun sidder og SPEJDER efter fotograferne. Hvad er det der gør, at du er SÅ sikker på det??? for det er der bare slet ingen tvivl om at hun gør?

Gå udenfor og få dig lidt vinterlys - for christ du er en sur røv :boo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gamlemusse

Jammen hvorfor så gå ind i en tråd hvor emnet irritere så meget.:rødme:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nyccrazy
Jesus CHRIST hvor er du dog DUM at høre på. Hvad pokker får dig til at tro, så overbevisende på, at hun sidder og SPEJDER efter fotograferne. Hvad er det der gør, at du er SÅ sikker på det??? for det er der bare slet ingen tvivl om at hun gør?

Hvem er det liiiiige der er sur i denne tråde? Synes ikke, det er behov for så aggresivt sprog.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Prinsessen-18

Hey tal ordenligt:) Som en anden siger lad vaere med at bruge saa aggresiv en tone.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wombat12

Kammertonen, tak! Fordi at vi ikke alle sammen er enige, så kan vi vel godt kommunikere ordentligt sammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wombat12
Synes godt nok hun er blevet frygtelig tynd at se på..

Grunden til at hun kigger på kameraet er jo fordi fotograferne kalder på hende.. hvis ikke de kunne få et billede af hende mens hun kigger på dem er billederne jo ikke meget værd :)

Og hun repræsenterer jo Kongehuset og så er man i fokus, og det at der bliver taget billeder styrker jo også de besøg hun laver og de ting hun er protektor for..

Altså jeg er bare slet ikke med på, at folk synes, at hun er sååå tynd at se på. Jeg kender da mange og ser mange på gader og stræder, som er mindst lige så slanke som hende. Synes hun ser ud, som hun skal.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Uma_kbh
Altså jeg er bare slet ikke med på, at folk synes, at hun er sååå tynd at se på. Jeg kender da mange og ser mange på gader og stræder, som er mindst lige så slanke som hende. Synes hun ser ud, som hun skal.

Ja, jeg vil da også kalde det normalvægt :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Faye84
Måske, men hun er sgu stadig MILF.

Nu MÅ jeg altså vide hvad MILF betyder??!!

Har hørt det nævnt her og der et utal af gange... men nægter at google det, for er sk...bange for hvad der så måtte poppe op :devil: - ja, jeg er snerpet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Køligt
Nu MÅ jeg altså vide hvad MILF betyder??!!

Har hørt det nævnt her og der et utal af gange... men nægter at google det, for er sk...bange for hvad der så måtte poppe op :devil: - ja, jeg er snerpet

MILF Mother I Like to Fuck ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind