wombat12

Marys forandringer fra day 1 til i dag...

Recommended Posts

nyccrazy
Hvordan har hun fået så slanke ben? Tjek billedet hvor hun kommer ud fra sit kontor i rød nederdel i forhold til idag?!

Når man arbejder få dage om måneden og har 3 barnepiger og et stab af mennesker til at gøre rent og lave mad, så tror jeg, det rimelig nemt at traine og motionere så meget som man vil. Man skal bare have vilje og så forsvinder alt det fedt på lårene og sideben.

Mary virker som en type der SKAL være perfekt hele tiden så jeg tror nok, hun har den vilje. Har tabt sig meget siden kærestetiden/forlovelse og virker alt for plastik-agtig og overflødig for min smage. Til sammenligning med andre europæiske kronprisseser, er der ikke nogen som virker nær så optaget af deres image som hende. Selvom der er et par utrolig flot kp'er i den nuværende generation af kongehuset.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
EllisIsland...
Når man arbejder få dage om måneden og har 3 barnepiger og et stab af mennesker til at gøre rent og lave mad, så tror jeg, det rimelig nemt at traine og motionere så meget som man vil. Man skal bare have vilje og så forsvinder alt det fedt på lårene og sideben.

Mary virker som en type der SKAL være perfekt hele tiden så jeg tror nok, hun har den vilje. Har tabt sig meget siden kærestetiden/forlovelse og virker alt for plastik-agtig og overflødig for min smage. Til sammenligning med andre europæiske kronprisseser, er der ikke nogen som virker nær så optaget af deres image som hende. Selvom der er et par utrolig flot kp'er i den nuværende generation af kongehuset.

Jeg synes netop Mary´s slanke ben IKKE tyder på hun træner. De bærer ikke præg af muskler som følge af træning. Og så synes jeg nok at hendes hud er blevet mere ren at se på, men den er tilgengæld også mere tør og udpint at se på synes jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JustFK
Jeg synes netop Mary´s slanke ben IKKE tyder på hun træner. De bærer ikke præg af muskler som følge af træning. Og så synes jeg nok at hendes hud er blevet mere ren at se på, men den er tilgengæld også mere tør og udpint at se på synes jeg.

Præcis. Hun skulle eftersigende træne meget mindre, end hun gjorde tidligere, for at få et mere slankt udseende, i stedet for trænet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
juliannika

Hun kunne da også træne pilates, det giver da vist ikke et muskuløst udseende, men slanke og smidige muskler....eller noget i den retning ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nyccrazy

Jeg har ikke kigget på hendes muskulatur og analyseret det så grundigt.

Jeg synes bare, at hun er blevet kedeligt efterhånden. Hun er bare så fake og "på" hele tiden. Den Barbie dukke smil hun har kan få mig til at brække mig nogle gange. Hun var fint nok i starten, men nu synes jeg, det er tydeligt, at dele var et kæmpe projekt og det er bare ikke lykkedes og det vil være endnu mere tydeligt fremover. Hendes adfærd i Australien var par pinligt.

Meget, meget skuffende!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
baby_cm
Hun kunne da også træne pilates, det giver da vist ikke et muskuløst udseende, men slanke og smidige muskler....eller noget i den retning ;)

Og det er det, hun gør :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
frufidus

hun skal bare så perfekt og kunstig hele tiden :badr:

syntes hun er blevet værre med tiden, i starten var hun meget mere naturlig at se på, nu virker hun så reserveret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
The_Gisele

Hun ser gammel, tynd og træt ud på de billeder der. Er de nye?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tracy7
Hun ser gammel, tynd og træt ud på de billeder der. Er de nye?

Ja, det er de nyeste billeder af Mary. Godt træt ser hun ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind