Therazane

Piercere og tatovører i DK

73 svar i dette emne

Noget der matcher det jeg har nu.

Jeg fik tre stjerner på lænden som 18-årig (det var meget moderne at få det på lænden dengang), og har lige siden drømt at få udvidet den. Jeg havde i mange år drømt om at få en tatovering, og det var noget af det første jeg gjorde som 18-årig.

Nu ønsker jeg at jeg måske havde fået et andet sted, men aldrig tatoveringerne.

Jeg har prøvet at lave en paint-tegning af min ide, den er ikke fastlagt. De tre helt sorte er dem jeg har på lænden lige nu.

Størrelsen er ikke helt retvisende, jeg er ikke rigtig en wizard med paint. Jeg tænkte på at de efterfølgende stjerner måske skulle blive mindre og mindre, jo længere op ad ryggen de kom.

Jeg vil gerne have flere tatoveringer med tiden, men jeg har ikke pengene til det.

Det vigtigste når du vil have stjerner er i hvert fald at tjekke tatovørens streger, da det trods alt er det der vil afgøre om stjernerne bliver gode eller ej :) det er ikke så vigtigt at tatovøren kan lave et fantastisk portræt, da dette ikke kræver lige streger - og har set eksempler på tatovører der er super gode til realisme, men hvis outlines ikke er helt så gode, fordi de ikke øver det ofte nok. Så tag et kig på de tatovører du overvejer og læg især mærke til stregerne :)

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
Det vigtigste når du vil have stjerner er i hvert fald at tjekke tatovørens streger, da det trods alt er det der vil afgøre om stjernerne bliver gode eller ej :) det er ikke så vigtigt at tatovøren kan lave et fantastisk portræt, da dette ikke kræver lige streger - og har set eksempler på tatovører der er super gode til realisme, men hvis outlines ikke er helt så gode, fordi de ikke øver det ofte nok. Så tag et kig på de tatovører du overvejer og læg især mærke til stregerne :)

De har ikke tilbuddet på Downtown længere, så bruger nok bare min gamle, når jeg engang får sparet penge sammen. :-P Så kan jeg også besøge mine forældre samtidig.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Skrevet (redigeret)

NEX TATTOO

Har afdelinger i:

Sønderborg, Åbenrå, Haderslev, Kolding, Hobro, Frederikshavn og Skagen

HOUSE OF INK

Har afdelinger i:

Sønderborg, Haderslev, Esbjerg, Kolding, Rømø, Tønder, Århus C og Odense

http://www.houseofink.dk

Redigeret af Depended
0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind