Lene_B

Hvor køber i jeres piercingsmykker?

11 svar i dette emne

...både IRL og på nettet ;)

- og hvilke krav skal de overholde?

Altså i forhold til materiale osv...

Jeg er nemlig faldet over et par smykker på nettet, men jeg ved ikke om jeg tør købe dem, tænk nu hvis det er noget bras :rulle:

- Lene

0

Del dette indlæg

Del på andre sites
...både IRL og på nettet ;)

- og hvilke krav skal de overholde?

Altså i forhold til materiale osv...

Jeg er nemlig faldet over et par smykker på nettet, men jeg ved ikke om jeg tør købe dem, tænk nu hvis det er noget bras :rulle:

- Lene

i holstebro ved coldsteel piercing studio, ejeren uddanner piercere så han ved en del om hvad piercinger, og sælger ikke noget dårligt piercing grej, desuden er han en særdeles dygtig piercer, og er heller ikke dyr ;)

her er et link til hans hjemmeside, bare gå ned under piercing smykker ude i menú'en, og vælg det du mener det skal være, hvis du lider af nogen form for allergier kan guld anbefales da det ikke, blier frastødt af kroppen, til dem der har modet kan i købe selvpercings-sæt ved ham også, hvis i så er lidt i tvivl om hvordan det skal gøres, kan i ringe og bede om råd han er yderst serviceminded;)

ps et eller andet sted på hans hjemmeside er der en forklaring om de forskellige piercing smykker, eller en såkaldt professionel anbefaling af hvilke smykker man må bruge, og hvilke man ikke må

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Ganesha i Århus.

Og så har jeg brugt www.smykke-hulen.dk en enkelt gang, men der bestilte jeg akryl-stave til min tunge piercing. Så tør ikke sige hvordan deres andre smykker er, rent kvalitets mæssigt.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Ganesha i Århus.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Tak for hjælpen :) Der er mange fine, men ikke lige den jeg ønskede mig...

Man kan hurtigt komme til at shoppe flere smykker end beregnet ;)

- Lene

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg er begyndt at købe fra nettet fra uk, og har her en lille liste over de sider jeg har fundet via google.

Jeg har kun handlet ved 2 af dem indtil videre.

På nogen af siderne er der gratis porto hvis man køber for over £10, men ellers er der billig porto på de fleste af siderne.

www.bodyjewelleryshop.com

www.body-piercing-jewellery.com

www.bodymetallics.com

www.pierceitshop.co.uk

www.jobananas.com

www.ouchbodyjewellery.co.uk

www.hot-jewellery.co.uk

www.tajarts.co.uk

www.ringmania.co.uk

Jeg køber i titanium.

Jeg synes der er meget bedre udvalg at købe på nettet, tit i butikker har de ikke en farve jeg kan lide, eller har begrænset udvalg i titanium, eller har ikke min størrelse hjemme, plus de tager høje priser for det. Jeg kan jo få 3 piercinger købt fra uk for hvad 1 koster i dk, nogengange endda 4.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Jeg køber mine piercinger over ebay

Og de har altid været helt nye, pakket i forseglet pakninger, og været 100% ægte

Jeg har aldrig haft problemer med dem, og har en temmelig slem nikkelallergi, så det ville komme i udbrud hvis de ikke var ægte

Jeg har købt omkring 30 stykker fra forskellige sælgere og de er pissebillige den vej :glad::banan:

Mange gange kan man købe dem i lots, dvs at der er flere i samme pakke, til ens pris

Jeg har alt i alt givet ca 150kr

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Godt nok en gammel tråd:-), men ville lige nævne denne fantastiske shop xxxx de har priser som er langt billigere end andre steder jeg har handlet.

Og det havde du brug for at oprette dig og lede efter en gammel tråd for? :stoned:

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Hej

Jeg har købt alle mine piercingsmykker hos Piercingpusher, de har næsten alt, dog skal man lede lidt, men det gør ikke noget, de har nemlig rigtig gode priser.:)

Nada.

0

Del dette indlæg

Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind