Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Gæst

Kronprinsesse Victoria

Recommended Posts

Starsailor

Er hun ikke lige lovligt tynd igen? Ikke som i '97, men lagde især mærke til det ved dronningens fødselsdag..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mig_selv_83
Friske billeder af kronprinsesse Victoria.

ELSKER den sort hvide kjole :love: Gi mig tak :ivrig:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ll1981
ELSKER den sort hvide kjole :love: Gi mig tak :ivrig:

Jeg læste i Billedbladet, den bestemt er til at komme i nærheden af. Jeg kan ikke huske mærket, men det er en stangkjole til ca. 2000 kr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tracy7

"Victoria vælger H&M"

Ekstra Bladet - Victoria vælger H&M

Mens tasmanske Mary Donaldson endnu blot var kæreste med kronprins Frederik - og derfor endnu ikke del af finansloven - blev hun spottet på indkøb i en københavnsk H&M-butik.

Men knapt var efternavnet Donaldson skiftet ud med titlen kronprinsesse og dertil hørende apanage, før også garderoben fik en ordentlig opgradering. I dag er det eksklusive danske og udenlandske modemærker, der hænger på bøjlerne i Marys bugnende, kongelige garderobe.

Men hvis man er født kongelig har man åbenbart ikke samme behov for at bekræfte sig selv og sin status gennem dyrt indkøbte mærkevarer.

Således troppede Sveriges kronprinsesse tidligere på ugen op på officielt besøg i Frankrig iført en nydelig, moderigtig grå frakke fra den svensk-ejede lavpriskæde H&M.

I følge Svensk Damtidning koster frakken i Sverige 499 svenske kroner, svarende til cirka 400 danske kroner.

Og ikke blot så Victoria, med gemalen Daniel ved sin side, ud til at befinde sig rigtig godt i sin lavpris frakke, hun er siden blevet overdænget med verbale roser for sin prisbevidsthed.

Kritik af kronprinsesse Mary

På Svensk Damtidnings hjemmeside jubler adskillige læsere over deres på en gang mode- og prisbevidste kronprinsesse. Midt i jublen er der også en enkelt opsang til vores egen modeprinsesse:

– Superfint af Victoria med H&M-frakken - man skal klæde sig med stil, ikke efter pris. Frakken er superfin. Mary af Danmark sløser enorme summer på tøj - der går man efter prisskiltet, og alligevel er en del af hendes out fits ikke så vellykkede.

– Det er ikke prisen på tøj, der er afgørende, men den som bærer tøjet, og det gør Victoria med stil og ære. Ofte har man set dyrt tøj, som ser utroligt billigt ud, fordi det sidder på den forkerte person.

– Fantastisk stilfuld frakke. Og en smuk og naturlig kronprinsesse.

– Det er så cool, at en prinsesse kan stille op i en frakke fra H&M. Hun ser fantastisk ud.

- Oj, hvor sejt med en frakke fra H&M. Den er rigtig fin. Præcis som Victoria.

Kilde: Ekstra Bladet - Victoria vælger H&M

post-97069-13940013944208_thumb.jpg

post-97069-13940013944436_thumb.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
EternalGlimpse

Hvor er det dejligt at se de skønne billede af hende og Daniel:lun:

Og så har hun fået virkelig pæne ben, synes jeg? Gad vide, hvilke former for træning hun har gang i, for det ser effektivt ud.

Eternal

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
zembra1986

Hun er skøn:), og de ser meget lykkelige ud hende og Daniel-

Håber snart der er en lille prins eller prinsesse på vej i det svenske kongehus:lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites