Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

movie

Aloe Vera - virker det?

Recommended Posts

movie
Undskyld jeg tog lidt længe om at svare ;) Nej jeg tror faktisk ikke hun lærte noget sidst jeg hørte fra hende var hun blevet uddannet "Kranie sakkral terapeut" hvor man efter sigende skulle kunne kurere alverdens sygdomme ved at massere kraniet. Yearr rrrrrrrrrrright...........

Og ja lige nøjagtigt, det er meget vigtigt at skelne mellem medicin og kosttilskud, desværre synes jeg at mange af kosttilskudsfabrikanterne ustraffet får lov til at give deres urter vidunderlige helbredende virkninger hvilket virkeligt kan gøre mig gal.

Jeg er enig.

Dog vil jeg sige at man godt kan blive lidt "fanget" af en stemning, når man søger på planten aloe vera. De saglige artikler jeg efterhånden har læst på nettet og bøger fortæller at denne plante er unik. Det er faktisk enslydende. Så er der selvfølgelig kritikkerne. Men de er i mindretal.

Jeg forstår godt at man kan kamme over og tillægge en plante noget den ikke helt kan leve op til. Dog enig i at det skal stoppes, da det giver et forvrænget billede og kan skabe situationer der ligner din svigerindes!

Hun er vist uden for terapeutisk rækkevidde! ;)

Knus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
abc589

Kan man købe aloe vera fra forever living i butikker?Eller er det kun på nettet?

Hvis i kender til butikker i københavn-gerne nørrebro-må i meget gerne skrive:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
toni757
Kan man købe aloe vera fra forever living i butikker?Eller er det kun på nettet?

Hvis i kender til butikker i københavn-gerne nørrebro-må i meget gerne skrive:)

Hej du kan købe aloevera fra flp hos Clinique de prairie

på Danasvej 4-6 1910 frederiksberg

23414114

Mvh.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
movie

Det er også muligt at købe andre Aloe Vera produkter her: www.a-vera.dk

De kan kun købes på nettet eller via homesale.

Firmaet er LR: www.lrworld.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
toni757
Hej du kan købe aloevera fra flp hos Clinique de prairie

på Danasvej 4-6 1910 frederiksberg

23414114

Mvh.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
movie

Jeg hjælper dig lige med at gentage.....

Du har nævnt adressen een gang. Det burde være nok!

movie, the trådstarter :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
movie
Min tidligere svigermor solgte LR Aloe Vera og vi prøvede det på min datters eksem. Hun havde noget voldsomt eksem i knæhaserne. Lægen viste ikke hvad det kom af og vi fik bare nogle hormoncreme at smøre med. Men det må man ikke smøre med ret længe, for så bliver huden tynd.

Så i stedet prøvede vi aloe vera, og det forsvandt ret hurtigt.

Og det er nu helt væk..

Det var sådan et spray og aloe vera koncentrat.

God historie! Hvor er det ærgerligt at man ikke må bruge sådanne historier uden at folk straks tror at det er fake!

Knus til jer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
rockabette

jeg har aldrig prøvet nogle aloe produkter,

så jeg ved ikke om jeg er allergisk.

...kunne godt tænke mig at prøve aloe vera juicen, men sker der noget ved at drikke den... nu tænker jeg af hensyn til evt. allergi?

(...lidt et dumt spørgsmål..men alligevel..)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
qasper1

Jeg faldt lige over dette emne, og kan se at der er folk der søger steder de kan købe aloe vera produkter, samt viden om aloe vera.

www.plejeprodukter.dk har et stort udvalg i både aloe vera drikke, creme, tandpasta med mere fra producenten LR.

Jeg er ejeren af plejeprodukter.dk og bruger selv en del af produkterne. Jeg er blevet glad for shampooen, da den har en dejlig frisk duft og tandpastaen "sensetive" smager dejligt af lakrids ;-).

Jeg er ikke selv med på drikkegelen endnu, men sikker på at den som kosttilskud har en rigtig god virkning på kroppen - jeg har selvfølgelig smagt varen selv og må sige at den ikke er så værst - Jeg har aldrig smagt andre aloe vera drikke end den vi selv sælger, men har ladet mig fortælle at den helt klar har den bedst smag i forhold til konkurrenterne. (som det også er hentydet før i denne debat).

Der er både en med smag af honning og en med smag af fersken. Jeg syntes bestemt at den med fersken smager bedst, men den med honning har en lille ekstra virkning da honning er bakterie hæmmende.

Jeg er enig i at der er mange der kommer med utrolige fortællinger om hvordan aloe vera har ændret deres liv, og er enig i at mange af disse historier kan virke lidt for utrolige. Aloe vera planten er ikke et lægemiddel, men det betyder ikke at den ikke har en positiv virkning på kroppen.

Man kender til over 300 forskellige arter af denne plante, det er dog ikke alle arterne der har "specielle" evner.

Den bedste virkning på hud og organisme har planten Aloe Vera Barbadensis Miller (Den der bliver brugt i næsten alle aloe vera produkter). Denne stammer fra det sydlige Afrika og ekstrakten indeholder omkring 200, rent biologiske indholdsstoffer - her iblandt enzymer, vitaminer, mineraler, bioflavonoider, sukkerstoffer og essentielle aminosyrer.

Jeg kan anbefale produkterne og det at have en plante stående der hjemme ved forbrændinger mv. - dog er det nemmere med en spray til sådanne tilfælde.

Lægemiddel eller ej, føler man som mange gør ved brugen af aloe vera en forbedring af ens livskvalitet, hvad enten det er at slippe af med eksem eller få mere energi i hverdagen - kan jeg kun konkludere til emnet at "ja", aleo vera virker.

Som en side bemærkning bruger min kæreste en del af den makeup LR producerer og jeg er blevet glad for deodoranten "Boris Becker", disse produkter indeholder dog ikke aloe vera, men dem sælger vi også på www.plejeprodukter.dk

Kan kun anbefale produkterne og håber at se jer i vores netbutik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.