Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

movie

Aloe Vera - virker det?

Recommended Posts

movie

Jeg er blevet forhandler af Aloe Vera. Hvilke erfaringer har I med det?

Personligt er jeg helt overrasket over hvor virkningsfuldt det er. Jeg er uddannet sygeplejerske og har læst og søgt viden om planten. Jeg er ikke i tvivl om at det er et godt alternativ til f.eks. vitaminpiller. Jeg ved ikke nok til at kunne sige at det kan afhjælpe/lindre lidelser som psoreasis, gigt olign.

Ved dog at der er rigtig mange gode stoffer i planten som vi som menneske har gavn af.

Er der nogen som har noget pos./neg. om Aloe Vera?

Det vil være en stor hjælp.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mamaseraptor

Har en plante i mit køkken..Har brugt den en gang, da jeg havde fået et brandsår på min underarm. Det sved helt uhyggeligt, da jeg strøg saften fra det knækkede blad på, men jeg fik ikke vabler eller sår, som jeg ellers plejer og i dag, ca. 2 mdr. efter er huden fin og hel. Jeg kan ikke se at jeg har haft et "uheld"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
movie

Lyder godt. Er da helt sikker på at planten virkede i det tilfælde.

Lægemiddelstyrelsen har anerkendt plantens evner inden for sol-, brand og frostskader. Det der mangler at blive anerkendt, er dens styrkende evner inden for glyco-terapi og som kosttilskud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guggimor

Som akupunktør kommer jeg i kontakt med mange mennesker, der benytter blandt andet drikkegelen.

Nogen synes, de får mindre mavesyre, men generelt hører jeg ikke om de store effekter.

Der skal nok være nogen, der mener, at det er det eneste, der virker mod deres Colitis, morbus crohn eller andre kroniske sygdomme, men som sagt har jeg bare ikke mødt ret mange.

Dog er der ingen tvivl om, at Forever Living produkterne er bedre end de ofte svagt koncentrerede kopivarer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LunapigenOdense
Jeg er blevet forhandler af Aloe Vera. Hvilke erfaringer har I med det?

Personligt er jeg helt overrasket over hvor virkningsfuldt det er. Jeg er uddannet sygeplejerske og har læst og søgt viden om planten. Jeg er ikke i tvivl om at det er et godt alternativ til f.eks. vitaminpiller. Jeg ved ikke nok til at kunne sige at det kan afhjælpe/lindre lidelser som psoreasis, gigt olign.

Ved dog at der er rigtig mange gode stoffer i planten som vi som menneske har gavn af.

Er der nogen som har noget pos./neg. om Aloe Vera?

Det vil være en stor hjælp.

Jeg er selv forhandler af forever living produkts og jeg er simpelthen så glade for de produkter... jeg bruger rigtig mange af dem og det virker godt på mig.... jeg har kun positivt at sige...og dem jeg har som bruger det er også positive... det er dejligt....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
movie

Nu er det ikke FLP jeg forhandler, men LR's Aloe Vera gel. Men det er jo nok forskelligt hvem man spørger. Hovedsagen er at det er et produkt man kan stå inde for. Jeg står inde for Aloe Veras generelle virkninger. Kan ikke udtale mig om diverse produkter, blot at jeg selv har fået mere energi, mindre lyst til søde sager og en tandkødsbetændelse der er stærkt reduceret.

Jeg er enig i, at man skal være varsom med at "love" for meget til de mere kritisk syge....

Dejligt med lidt erfaringsudveksling.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jha1401

jeg har en aloe vera gel (99%) som jeg bruger flittigt, hvis jeg brænder mig, får sår/rifter/hudafskrabninger og bliver solskoldet.

sår heler hurtigere og smerterne ved brandemærker forsvinder næsten med det samme. (jeg brænder mig regelmæssigt på varmelegemet i min miniovn)

10 minutter efter jeg har smurt en god klat gel på brændemærket, er det næsten ikke at se længere.

skal også lige siges, at det virker fortrindeligt på kløe fra myggestik og brændenælder + deslige.

det virker også bedre end nogen anden håndcreme til tørre og ru hænder.

jeg kan kun varmt anbefale aloe vera gel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
darkholme

Jeg ELSKER :love: min aloe vera plante :love:

Den blev nakket for 4 kæmpe store, tykke blade i sommers pga. soleksem - men det var effektivt :D

Jeg drikker aloe vera juice fra herbalife - og det smager pragtfuldt - men det gør ingen forskel for mig ellers :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vicki55

for nogle år siden begyndte jeg at miste stemmen totalt, og efter mange undersøgelser fandt man ud af at jeg er overfølsom over for ALT (røg, parfume, blomster o.s.v o.s.v. og da det ikke var allergi tjaaaa så måtte jeg lære at leve med det.

så kom jeg helt tilfældigt i nærheden af forever living produkts (first) og siden har jeg ingen problemer

min mand er så blevet forhandler og jeg drikker gel hver morgen og har altid "firsten" med mig

har lidt meget med huller i tænderne men ikke efter jeg bruger F.L.P. tandpasta

blev oppereret i maven og såret ville ikke hele før jeg rensede det med "first" hver dag

her for nylig var jeg på en messe og havde glemt min first, og på et tidspunkt var det lige før jeg var nød til at gå hjem for kunne ikke få luft, men redningen var der for der stod folk fra F.L.P og jeg fik et par sprøjt og klarede resten af turen

så her er vi store fortaler for F.L.P`s produkter*S*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
darkholme

... og hvis du hælder noget af den der "first" udover din lotto-kupon på lørdag - så er jeg sikker på du vinder 25 millioner :jule:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.