Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

movie

Aloe Vera - virker det?

Recommended Posts

movie

Jeg er blevet forhandler af Aloe Vera. Hvilke erfaringer har I med det?

Personligt er jeg helt overrasket over hvor virkningsfuldt det er. Jeg er uddannet sygeplejerske og har læst og søgt viden om planten. Jeg er ikke i tvivl om at det er et godt alternativ til f.eks. vitaminpiller. Jeg ved ikke nok til at kunne sige at det kan afhjælpe/lindre lidelser som psoreasis, gigt olign.

Ved dog at der er rigtig mange gode stoffer i planten som vi som menneske har gavn af.

Er der nogen som har noget pos./neg. om Aloe Vera?

Det vil være en stor hjælp.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mamaseraptor

Har en plante i mit køkken..Har brugt den en gang, da jeg havde fået et brandsår på min underarm. Det sved helt uhyggeligt, da jeg strøg saften fra det knækkede blad på, men jeg fik ikke vabler eller sår, som jeg ellers plejer og i dag, ca. 2 mdr. efter er huden fin og hel. Jeg kan ikke se at jeg har haft et "uheld"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
movie

Lyder godt. Er da helt sikker på at planten virkede i det tilfælde.

Lægemiddelstyrelsen har anerkendt plantens evner inden for sol-, brand og frostskader. Det der mangler at blive anerkendt, er dens styrkende evner inden for glyco-terapi og som kosttilskud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guggimor

Som akupunktør kommer jeg i kontakt med mange mennesker, der benytter blandt andet drikkegelen.

Nogen synes, de får mindre mavesyre, men generelt hører jeg ikke om de store effekter.

Der skal nok være nogen, der mener, at det er det eneste, der virker mod deres Colitis, morbus crohn eller andre kroniske sygdomme, men som sagt har jeg bare ikke mødt ret mange.

Dog er der ingen tvivl om, at Forever Living produkterne er bedre end de ofte svagt koncentrerede kopivarer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LunapigenOdense