Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

MissButterfly

feriepenge, kan jeg få dem udbetalt, når jeg er på su?

Recommended Posts

MissButterfly

jeg har ikke noget job nu, men for det jeg havde sidste år har jeg fået sendt en opgørelse, hvor jeg har ferie penge til gode til denne sommer.

kan jeg få disse feriepenge, når jeg er på su?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
frk_ravn

Ja, det kan du sagtens. Du skal henvende dig på kommunen også skriver de dit feriekort under, også skal du selvfølgelig finde en periode at holde ferie i.

Jeg fik tit studievejledningen til at skrive mit feriekort under i de perioder, hvor jeg ikke havde arbejde. Jeg har læst på KU.

/frk ravn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissButterfly
Ja, det kan du sagtens. Du skal henvende dig på kommunen også skriver de dit feriekort under, også skal du selvfølgelig finde en periode at holde ferie i.

Jeg fik tit studievejledningen til at skrive mit feriekort under i de perioder, hvor jeg ikke havde arbejde. Jeg har læst på KU.

/frk ravn

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommerfugl_22
tusind tak :-P

800 kr er jo også en slags penge, når man er på su :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissButterfly
Jeps :)

Fik også lige mine udbetalt, bare ærgerligt banken tog dem (for at dække mine bogudgifter :( )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommerfugl_22
banken tager ikke mine :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissButterfly
Det er super :banan: Og husk at forkæle dig selv :-P (det mås man godt når man er på SU og får feriepenge) :danse:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
flo538

Bare husk at feriepenge også tæller som indtægt i det år du får dem udbetalt. Det er bare kæmpe surt show at overskride sit fribeløb og skulle betale SU'en tilbage

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sommerfugl_22
Bare husk at feriepenge også tæller som indtægt i det år du får dem udbetalt. Det er bare kæmpe surt show at overskride sit fribeløb og skulle betale SU'en tilbage

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MissButterfly

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.