Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

the-girl86

Åh Neeeeeeeej!!!!

Recommended Posts

the-girl86

Hej Alle sammen :)

Først vil jeg sige tak for denne dejlige "brevkasse" :D som har hjulpet mig meget.... Men men men..! :sur:

Så gik jeg og troede at jeg nok skulle klare den med

"forelsket i en fyr som er den og den stjernetegn. Og Passer vi sammen?? o.s.v."

Men så skete det jeg allermest var bange for!! :sur:

Jeg kom til at holde af 2 fyre!! :o

Tak skæbne, det var i hvertifald ikke det jeg havde brug for..

Men nu har jeg så et spørgsmål: Passer en Skytte pige bedst sammen med en Vædder eller Jomfru fyr??

Her kommer en begrundelse om mit forhold til de 2 fyre:

Vædder: Ham lærte jeg at kende for 2 år siden.. Først snakkede vi ikke sammen, men så begyndte vi at blive venner... Pludselig var vibare SÅ gode venner.. Jeg kunne snakke med ham om alt.. Så skete det jeg havde frygtet: Jeg begyndte at lide ham! :rulle:

Og det ville jeg jo ikke.. Eller ville jeg?? Men i starten viste han ikke de følelser for mig... Men så længere hen af vejen begyndte han at vise dem... Nu ved jeg ikke rigtig hvordan vi står!! Engang i mellem tænker jeg kun på ham, andre gange på den anden...

Jomfru: Ham har jeg kendt i 11 år nu... Siden Børnehave Klassen.. Vi var meget gode venner og legede godt sammen da vi var mindre... Men så mistede vi kontakten i ca. 5 år.. Og nu er han i mit liv igen!! Forvirrende :forvirret Da jeg så mødte ham igen, kom han hen og snakkede med mig.. Og sådan begyndte det.. Nu snakker vi godt sammen.. Og det er ligesom om han viser nogle følelser for mig :) Og det er jo godt ik? For da vi var mindre blev vi tit drillet, pga vi var gode venner.. Små børn... I ved nok.. Hvis man var sammen med en dreng begyndte de andre: Add!! I er kærester... Øhhh... For det var vi jo ikke.. De kørte bare på os hele tiden.... Nå men nok med det....

Jeg kan lide begge fyre, men ved ikke hvem jeg skal vælge! :whine:

Så hvad ville I gøre hvis i var mig???? Håber at i kan svare, for så bliver jeg meget taknemmelig!! Og tak på forhånd... :)

KnuS The-girl86.... :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JuZt_Kiss_Her

Følg dit hjerte! Skid Astrologi et stykke på det punkt!

Umiddelbart ville jeg sige at du skulle tage ham du har kendt længst, men hvis du føler mere for den anden, så er det jo ham du skal satse på!

Men hvad spørger du egentlig os for? Det er kun dig selv der kan finde ud af hvem du vil have!

Once again I say: FØLG HJERTET!

Mig! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
soraja

Hmmm jeg syntes den er lidt svær. Vil absolut give JuZt_Kiss_Her ret!! Jeg tror nu aldrig jeg har været forelsket i to på een gang....Måske skulle du spørge dig selv om du er RIGTIG forelsket eftersom du ik kan vælge?? Men det er måske også bare mig....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
StineMH

HeY..! :rocker:

Det er godt nok noget af et problem du har fået dig der...

hmm... har været inde for at tjekke jeres stjernetegn og der passer du faktisk næsten lige godt med dem begge to..............!!?

Godt nok er der bedst fremtid at se i ham der er junfru.. men du passer meget godt med dem begge.. :blush:

så.. hvad jeg syntes du skal gøre er ligesom de andre her der har skrevet: Følg Hjertet!! -der er svært når der er to søde drenge i dit liv, men så prøv at sætte dem op imod hinanden... hvem har du oplevet mest med? hvem har du det sjovet med? og hvem viser mest interesse for dig....!!? :kys:

Hvis du vil have flere råd så kan du bare skrive til mig.. ok..?

KnuzZer....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Porcelain69

Hej.

Først og fremmest er der jo en million andre ting end selve stjernetegnet der spiller ind, så det er slet ikke en god idé at vælge kærlighed udelukkende udfra det.

Hvis du er helt desperat og forvirret kan du jo eventuelt få lagt et rigtig horoskop af alle tre tegn (?) så ville du ihvertfald kunne se tingene meget mere klart.

Men men, i MEGET MEGET store træk.

Så passer du bedst sammen med vædderen.

Vædderen er et ildtegn, han har en kæmpe stor personlighed, han har et stort behov for at være aktiv og styrende. Dvs. der skal ske noget! De har oftest et meget stort ego, men er meget meget varmblodige. Han kan være lidt utålmodig, men i det hele taget keder han sig aldrig!

Og siden du oss' selv er et ildtegn (skytte) så siger man jo umiddelbart at tegn inde for de samme elementer passer bedst sammen.

Jomfruen (jordtegn) er tryghed..benene solidt plantet nede på jorden..de er organiserede, de elsker orden og at have styr på alting. de er oss' fantastiske mennesker, men når du nu er skytte, kunne du godt komme til at kede dig i jomfruens selskab, mest fordi du elsker eventyr og er meget frihedssøgende.

Men altså..11 år er jo oss' fantastisk lang tid, OG man ved aldrig om der gemmer sig nogle planeter der siger, at i dette tilfælde ville du passe meget bedre med jomfruen.

Held og lykke! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
posh18

:kys:

jeg vil kun sige en ting til dig og det er: Følg dit hjerte!! hvem af dem kan du bedst li?? og hvem af dem viser at han også er varm pådig??

ham du vælger skal du vælge med det hjerte for så går du ikke helt galt i byen..

:D

knus Posh18

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Faery1987

Hej. :wave2:

Jeg kunne meget gerne bruge noget hjælp/ en vurdring af dét jeg går rundt med på hjerte.

Først og fremmest kan jeg sige, at jeg er født - Skorpion, af stjernetegn.

Dét stjernetegn, er meget stædig af natur - ja, det er vel passende på mig i visse situationer, men er ikke dominerende.

Ellers er jeg lidt genert, til trods for det kan jeg faktisk godt gøre spontane ting - det hænder sådan nu og da. Jeg er ved, at kurere min generthed, den tager overhånd i nogle situationer, hvor det kunne være rart, at være noget mere åben.

Det andet er, at jeg har forelsket mig. Jeg ved, at han er vandmand.. Og ser heller ikke dårligt ud :love:

Han er noget ældre end mig, jeg er 15 år - jeg synes ikke, at jeg vil lade påvirke af alderen. For det ER hans indre jeg går efter.

Jeg kender ham ikke til inderste hud - jeg har set ham ud fra andre synspunkter.

I forhold til mig, er han lidt anderledes (altså mht. til stjernetegn).

For hans tegn siger, at han er åben og tolerant. Ikke, at jeg ikke er tolerant, for det er jeg. Men åben (?!) nok ikke så meget som vandmanden er..

Forresten så kan jeg sige, at min bedste veninde også er vandmand. Og det venskab holder, men vi strides lidt om stædigheden.. Hvis I forstår? Vi kan have må skænderier, men de er hurtigt oer - for INGEN af os, har lyst til at bære nag!!

Jeg betragter det selv, lidt som et bevis på, at en vandmand og skorpion sagtens kan have noget sammen..

Nu, vil jeg så gerne høre Jeres mening. Hvad synes I? Kan jeg "satse" på ham, eller bør jeg stoppe?

Måske noget jeg kan gøre for, at det kan lykkes mellem ham og mig? Vi har jo ikke rigtigt stiftet bekendtskab. Andet end mødtes under visse politiske omstændigheder - så jeg vil egentligt bare have nog fif, til hvordan jeg eventuelt kan sætter puf i dette? Hvis det kan og har brug for det?

Mange tak!!

Knus

Louise Nielsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Porcelain69

Faery1987, du skal nok lave din egen tråd, så du bedre kan få hjælp. herinde ser folk den sikkert ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.