Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Boble-Gople

Hvem skal du give adventskalender?

Recommended Posts

Boble-Gople

For så er der jo egentlig ikke så længe til de skal være pakket og klar :) Og har du fundet på gaverne?

Egentlig er jeg ikke ret meget til jul - men jeg elsker at give gaver, så jeg laver en til mine forældre i år :) De fortjener for at være de dejlige forældre de er!

De skal have lidt nyt julepynt og så nogle hyggeting som the, gode øl, osv. Lille budget, men stor glæde alligevel tror jeg det vil bringe.

Boble

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
musepigen-1

Jeg laver til min mor, min datter og min mand...

Det er en dyr fornøjelse, men også ret hyggeligt! :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
naja71

Nu laver jeg godt nok ikke en kalender, men har tænkt mig at min søn og min kæreste skal have adventsgaver i år.

Gaverne til min søn bliver noget legetøj af en eller anden art. Alt efter hvad der lige er oppe i tiden, hvad han leger med mv..

Min kæreste vil sætte stor pris på næsten alt, men især hvis det har noget med fiskeri at gøre, så det bliver det nok til.

Naja

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mulzen

Min mand skal have adventskalender. Børnene er trods alt kun knap 3 måneder gamle, så de er stadig for små til at forstå alt det juleri. Men næste år kunne det meget vel tænkes, at de også skal have en :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
morgentrolden

Jeg regner med at give min kæreste adventsgaver...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ShamanyPurple

Ingen - de får til gengæld en masse fine julegaver!

Har aldrig dyrket det der advents-noget dér...måske er det gal med min opdragelse, men det siger mig ikke noget + jeg synes et eller andet sted, så er det lige i overkanten, at poste så meget energi i, både økonomisk og hvad børnene forventer at få.

Næh, en forventningsglæde til d. 24. december, med julekalender og julehygge, det må være mere end rigeligt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Missing

Ingen :)

Jeg er vild med at julepynte og hygge, men gider ikke gavedelen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Peppe81
Jeg regner med at give min kæreste adventsgaver...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Boble-Gople
Ingen - de får til gengæld en masse fine julegaver!

Har aldrig dyrket det der advents-noget dér...måske er det gal med min opdragelse, men det siger mig ikke noget + jeg synes et eller andet sted, så er det lige i overkanten, at poste så meget energi i, både økonomisk og hvad børnene forventer at få.

Næh, en overventningsglæde til d. 24. december, med julekalender og julehygge, det må være mere end rigeligt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SleepyGirl84
Jeg vil også gerne give min kæreste adventsgaver, men er helt tom for ideer.

Er der nogen der vil af med nogen tips?? ca. til 50-75 kr eller måske noget man selv kunne lave.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.