Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

pixmann

? vedr numorologi

Recommended Posts

pixmann

Insp. af en anden tråd, er der en ting jeg ikke lige forstår. Hvis ens velbefindende er afhængi af ens navn, hvad sker der så, når man bliver gift og får nyt navn der??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mc.musen
Insp. af en anden tråd, er der en ting jeg ikke lige forstår. Hvis ens velbefindende er afhængi af ens navn, hvad sker der så, når man bliver gift og får nyt navn der??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
QuDee
Skjult

Tja - hvis det er den rigtige man gifter sig med vil man vel få det bedre?

Om det så er tallenes skyld, eller det faktum at man trives i parforholdet er et spørgsmål om tro. Jeg tror heller ikke på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
spirillen-kbh

det er heller ikke lige mig men måske erdet ens energier der kan ændre sig fordi man føler sig bedre tilpas med det nye.

altså underbevidst istedetfor over bevidst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tolto

Tallene indeholder hver sine energier.. For det første er det væsentligt hvilket nummer du er, hvorefter der bliver lagt en numeroskop, som viser om energierne harmonerer med hinanden eller ikke gør. Hvis de ikke gør, er det oplagt at finde en løsning ved at skifte navn.

Idet øjeblik du bliver gift og ændrer dit navn på diverse attester m.m., får du nogle nye energier tilført, medmindre navnene selvfølgelig havde de samme energier som før, så ændres intet.

Du kan evt. låne nogle bøger på biblioteket af Annet Kofoed og Lone Hertz. De siger dog mest om tallene, fx hvis du er født d. 15. (1+5 =6) ergo er du en 6'er, du kan jo prøve at låne en bog eller to, læse om dit tal og se om det interesserer dig og måske passer på dig!

Er der nogen her der har været til konsultation hos en numerolog og evt. har fået navneskift? (Måske også skulle skifte til et helt andet efternavn??)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.